کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شروع جشنواره وحشت 2

بالاخره بعد از کلی رفتن و اومدن من و چک و چونه زدن های فراوان به هر روشی که بلد بودم تونستم موافقت امور فرهنگی رو برای این اکران ها بگیرم قرار شد فیلم های sinister و conjuring رو بک هفته بعد از اکران خسته نباشید با فاصله دو سه روزه از هم اکران کنم سعی میکنم تیزر تبلیغاتی جفت فیلم ها رو به اکران خسته نباشید برسونم تا تبلیغ بهتری بشه براشون

فعالین خودم و عطار

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 19:08

راستی جناب توپ شکن هم که در هپروط نیست میتونه بیاد تو سالن فیلم هارو ببینه و تخمه بشکنه و بعدش هم بهمون دستور بده که چیکار کنیم.

اشکان چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 20:55

البته تخمه شکستن خیلی وقته که تو سینما ممنوع شده ولی بقیه چیزایی که فرمودین چشم...انجام میدم

اسدی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 21:58

برای اکران کمک خواستید منم هستم

پلاس پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 18:49

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد