کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعلیت دانلود

در چند روزی که کمک مسئول دانلود شدم شروع به دانلود فیلم های که معروف نیستند و خیلی دیده نشده اند اما خوب هستند از جمله کارگردانانی به نام کوزینتسف و لوییچ و فیلم های برادرن مارکس دانلود شده و در هارد کانون آرشیو کردم و البته با کمک خیلی خوب پژمان دلیاری و سعید پشمت مشهدی فیلم های در همین روند در صف دانلود قرار گرفته شده است. فعالین دانلود دلیاری و عبقریان و پشت مشهدی

گزارش فعالیت / فعالین / خاطرات / دلقک

 جهانی، شکوری، محیط، مردیها، ایزدی، زرگر، مرادپور، زردکوهی، قاسمی، موسوی، تدریس، رسولی، عطار، شالیکار، زینل، شهسواریان، قربانی، خانم مالکی، آقای اسدی.

اگه کسی از قلم افتاده یادآوری کنه. دم همگی گرم به ویژه خانم جهانی پور. شکور

استعفای مسئول ارتباطات اینترنتی

با عرض سلام. بنده از این لحظه استعفای خودم رو از مسئولیت ارتباطات اینترنتی اعلام می‌کنم. اصلی‌ترین دلیل این استعفا، ازدیاد «ناگهانی» مشغله‌های بنده و نرسیدن به انجام همه امور اینترنتی کانون است که موجب ناقص انجام شدن مسئولیت می‌شود (چیزی که ازش بیزارم).

امیدوارم که در این مدت نه چندان طولانی، از انجام مسئولیت بنده راضی بوده باشید.

تمامی امور زین پس به معاون بنده یعنی محسن قدکساز واگذار می شود، البته به جز ارسال ایمیل به ورودی‌های جدید درباره اکران خسته نباشید که چون مسئولیت آن را پیش از این استعفا پذیرفته بودم، تا پایان این هفته انجام خواهم داد.

سلامت و پیروز باشید

شروع جشنواره وحشت 2

بالاخره بعد از کلی رفتن و اومدن من و چک و چونه زدن های فراوان به هر روشی که بلد بودم تونستم موافقت امور فرهنگی رو برای این اکران ها بگیرم قرار شد فیلم های sinister و conjuring رو بک هفته بعد از اکران خسته نباشید با فاصله دو سه روزه از هم اکران کنم سعی میکنم تیزر تبلیغاتی جفت فیلم ها رو به اکران خسته نباشید برسونم تا تبلیغ بهتری بشه براشون

فعالین خودم و عطار

سرانجام رای گیری معاونت ارتباطات اینترنتی

در این رای گیری نتیجه ی زیر حاصل شد :


1- محسن قدکساز با 13 رای

2- پریسا جهانی پور با 5 رای


بنابراین آقای قدکساز در این ترم معاون آرشیو ارتباطات اینترنتی شدند.


ویرایش «عنوان» و محتوا توسط مسئول وبلاگ در تاریخ چهارشنبه 16 مهرماه ساعت 20:11