کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در خواست کمک /بلیط فروشی خسته نباشید

بچه ها، لطفا هرکسی میتونه فردا،دوشنبه،سه شنبه،چهارشنبه

و شنبه هفته بعد در بلیط فروشی به ما کمک کنه .،اعلام کنه

یا توی همین پست یا به من اس ام اس بدید..


09196284506

به شدت به کمکتون احتیاج هست.

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر حیدری شنبه 5 مهر 1393 ساعت 21:33

قبل از شروع به بلیت فروشی یه بار دیگه سالن رو چک کنید و با تهیه کننده یا پخش کننده یه یار دیگه ساعت و روز رو قطعی کنید. چون هنوز قرارداد بسته نشده یه دفعه ممکنه مثلا بگن اون ساعت کسی رو نداریم فیلم رو بیاره.

رضا ی.د یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 02:15

هستم وهستند وهست

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 02:31

من هستم

فرشته مینایی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 23:12

2شنبه و 4 شنبه من هستم

زهرا شاهتوری سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 15:33

خدا می دونه چقدر دلم میخواست من هم بودم و با جوون و دل کمکتون می کردم.اصن همه کارای فروش رو خودم میکردم.حیف.
برای اکران حتمن میام.با شرمندگی زیاد.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد