کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بیایید معاون آرشیو شوید

سلام به همه


کسانی که مایل هستند در این ترم معاون آرشیو شوند

در این پست اعلام آمادگی کنند


تا پایان روز دوشنبه سنجاق است

مسئول وبلاگ، یکشنبه 6 مهر ساعت 11:25

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا ی.د یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 02:06

عمدتر از من مایل پیدا نمیکنی :)

رضا ی.د یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 02:07

عمودتر از من مایل پیدا نمیکنی :)

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 08:04

دو سه روزی سنجاق شود

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 21:38

با توجه به شناخنی که از مهراد عبقریان پیدا کردم گزینه خیلی خوبیه برا این سمت سعی میکنم متقاعدش کنم بیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد