کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در خواست کمک /بلیط فروشی خسته نباشید

بچه ها، لطفا هرکسی میتونه فردا،دوشنبه،سه شنبه،چهارشنبه

و شنبه هفته بعد در بلیط فروشی به ما کمک کنه .،اعلام کنه

یا توی همین پست یا به من اس ام اس بدید..


09196284506

به شدت به کمکتون احتیاج هست.

بیایید معاون آرشیو شوید

سلام به همه


کسانی که مایل هستند در این ترم معاون آرشیو شوند

در این پست اعلام آمادگی کنند


تا پایان روز دوشنبه سنجاق است

مسئول وبلاگ، یکشنبه 6 مهر ساعت 11:25

بیایید معاون لوکیشن شوید

سلام به همه


کسانی که مایل هستند در این ترم معاونت لوکیشن را بر عهده بگیرند

در این پست اعلام آمادگی کنند

ممنون


تا پایان روز دوشنبه سنجاق است

مسئول وبلاگ، یکشنبه 6 مهر ساعت 11:26

10 فیلم برتر من

١- دراکولای برام استوکر (فرانسیس فورد کاپولا) 1992

٢- لولیتا (آدریان لاین) 1997

٣- فهرست شیندلر (استیون اسپیلبرگ) 1993

٤- گلادیاتور (ریدلی اسکات) 2000

٥- کری (برایان دی پالما) 1976

٦- عنکبوت (دیوید کراننبرگ) 2002

٧- بزرگراه گمشده (دیوید لینچ) 1997

٨- آسمان سرپناه (برناردو برتولوچی) 1990

٩- بچه رزمری (رومن پولانسکی) 1968

١٠- شهر گناه (فرانک رودریگوئز) 2005

این ها فیلم هایی هستند که نه تنها تو اولین تماشا بلکه تو دفعات چندم هم باز هم تونستن رو من کاملا اثر بزارن و ناگفته نماند که از نظر سینمایی هم هر کدومشون شاهکارند البته انتخاب فقط ده تا خیلی خیلی کمه و خیلی اثرهای دیگه هم بودند که میتونستم اسمشون رو بیارم درضمن فقط سه تاشون فیلم ترسناک اند!

جلسات نقد و بررسی داخلی

 

ازونجایی که فکر می کنم با برگزاری هفده تا ازین جلسات یجورایی تو این فعالیت رکوردار و تجربه دار باشم به عنوان یه عضو کوچیک کانون میخواستم چند نکته رو از نظر خودم در موردش بگم:

١- برای هر چه شلوغ تر و پربارتر شدن این جلسات هیچ گاه فقط به صرف اطلاع رسانی از طریق وبلاگ اکتفا نکنید در کنارش خودتون به اعضای کانونی که بیشتر دوست دارید باشن و یا حتی دوستاتون تلفنی بگید بیان حتی حضور اعضایی که عضو کانون هم نیستند میتونه مفید باشه تو جذبشون به کانون مثلا من خودم چند تا از بچه های کلاس عکاسی رو اوردم سر این جلسات ام.

٢- برای برگزاری نقد - حتما نظر همه رو هم حتی شده فقط در حد یک جمله هم شده بپرسید تا همه تو نقد و تحلیل اش مشارکت داشته باشند.

٣- میتونید از دیدگاه های مختلفی نقد اون اثر رو داشته باشید که خب بستگی به سلیقه داره البت نقد ها خیلی بهتره که تماما سینمایی باشه .


 
ادامه مطلب ...

و . . . با حضور کانون فیلم و عکس دانشگاه شهیدبهشتی تهران . . .

قبل از فیلم"این دزدان احمق"مصطفی عطارپور من قول تصویربرداری دوتا پروژه بزرگ مستند رو داده بودم...که البته دقیقا بعد از تصویربرداری کار مصطفی شروع می شد.حتی طوری برنامه ریزی شده بود که من باید  از دوشنبه بعد از عید فطر سر ضبط حاضر می شدم.اما کارگردان محبت کرد و یک روز اضافه به من مرخصی داد و من سه روز رو در خدمت کار کانون بودم . . .

 یکی از این دوتا فیلم برای شرکت آب و با موضوع کم آبی بود . . .

امشب به دعوت کارگردان به تماشای نسخه ی قبل از فینال کار نشستم و حسابی خستگی کار تو ماهرمضون از تنم بیرون اومد . . .

نکته ی ویژه این هست که این کار بزودی از شبکه های سراسری تلویزیون ملی ایران پخش خواهد شد . . .

البته با حضور با افتخار :

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهیدبهشتی تهران . . .

در تیتراژ فیلم . . .

به دنباله بعد توجه . . .

 

ادامه مطلب ...

رأی گیری معاونت امور ارتباطات اینترنتی

با درود

افراد زیر، نامزدهای معاونت امور ارتباطات اینترنتی هستند:

1- محسن قدکساز

2- پریسا جهانی پور


پایان مهلت رأی گیری: روز جمعه 18 مهرماه


تا پایان روز دوشنبه سنجاق است


ویرایش توسط مسئول وبلاگ در تاریخ شنبه 5 مهرماه ساعت 22:24