کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین جمع کردن غرفه/ خانم پگاه حاجیلو ، اولین فعال ورودی 93

به نام خدا

وارد ابوریحان شدم و دیدم کسی نیست جز خودم! با چند نفر از دوستان ناآشنا شروع کردیم به جمع کردن مجله ها.

موقع خروج از تالار یه خانومی با یه چادر سرمه ای رنگی که پاره شده بود اومد جلو و گفت: 

« کانون فیلم کجاست؟؟ مردم از بس دنبالش گشتم! »

دستش رو گرفتم و آوردمش اتاق کانون و شروع کردم به توضیح در مورد کانون و فعالیت هاش، در عین حال ایشون رو ترغیب کردم به کمک کردن برای جمع و جور کردن اتاق و انصافن کلی هم کمک کرد.

ایشون به فیلمنامه نویسی علاقه دارن و در طراحی پوستر هم دستی بر آتش دارند 

 

 فعالین:

خودم

پگاه حاجیلو

مرادپور

برخورداری

ایزدی

شکوری

عطارپور

گلخندان (به زور البته )


جهان

نظرات 8 + ارسال نظر
زرگرم چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 13:10

خسته نباشن همگی و خانم حاجیلو هم بسیار خوش اومدن.

پگاه حاجیلو چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 16:40

نه بابا چادرم پاره شده بود ولی دیگه سرم نبود
گرفته بودمش دستم
طی یه حادثه تو بوفه نقش زمین شدم و چادر عزیزم پااره شد.....
ولی اشکال نداره به پیدا کردن کانون می ارزید

مریم حیدری چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 19:19

خسته نباشید همگی من شرمنده ام که نتونستم امروز کمک کنم

مریم حیدری چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 20:08

راستی دست خانم حاجیلو هم درد نکنه .بسیار هم به کانون خوش اومدید خانم
کامنتتون رو دیدم بیشتر هم خوشحال شدم .چه خوبه که وبلاگ هم سر زدید .اورین .

اسدی پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 15:20

خسته نباشید
مرسی
آفرین(ایشون در جذب کانون شدن زدن رو دست من )
ببخشید من نتونستم بیام

عطار پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 21:25

حاجیلو جمعه 4 مهر 1393 ساعت 15:58

سلام .....
مرسی از دوستای گلی که خوش امد گفتن
و اینکه
خیلی خوب بود اونروز جمع کردن ....

امیر حیدری شنبه 5 مهر 1393 ساعت 15:39

دوست داشتم بیام کمک ولی تبریز بودم.
دست بچه هایی که کمک کردند درد نکنه.
و عرض خوش آمد به سرکار خانم حاجی لو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد