کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تست فیلم برداری برای هفته ی بعد

سخن کوتاه می کنم

قرار بود یه فیلم بسازم منتها بنا به شرایطی و شور با جناب عباس به این نتیجه رسیدم دست نگه دارم . فعلا برای هفته بعد روز 5 شنبه به احتمال زیاد یه تست برای فیلم برداری خواهیم داشت . اگر مساعد برانگیز بود اعلام طرح از طریق کانون متعاقبا اعلام می گردد .

رای گیری / انتخاب معاونت احراز حق رای


همانطور که می بینید سه نفر از دوستان برای مسئولیت احراز حق رای کاندید هستند. ایشان برای کانونیان شناخته شده هستند اما به رسم عادت من هم معرفی کوتاهی از این سه نفر می نویسم.


تا پایان روز پنجشنبه سنجاق است

ویرایش شده توسط مسئول وبلاگ در تاریخ اول مهرماه، ساعت 21:05


مجددا تا پایان روز دوشنبه 7 مهر ماه سنجاق است
ویرایش شده توسط مسئول وبلاگ در تاریخ یکشنبه 6 مهر، ساعت 16:47

ادامه مطلب ...

10 و نیم فیلم عمر تا حالای من

1-شوالیه تاریکی از نولان

2-تلقین از نولان

3-بیگانگان در قطار از هیچکاک

4-پنجره پشتی هیچکاک

5-شاهدی برای یک محاکمه از وایلدر

6-آپرتمان از وایدر

7-دوازده مرد خشمگین از لومت

8-سرگیجه هیچکاک

9-ارباب حلقه ها از جکسون 

10-چه زندگی شفت انگیزی است از کاپرا

و فیلم کوتاه بادکنک قرمز از لا موریس

البته من فیلم کم دیدم

ویرایش شده همون روز 


کانون جان می گیرد / معارفه

این ایام که فرصت حضور بین جوونای کانون رو ندارم، بیش از پیش احساس پیری می کنم. لذت کار کردن تو کانون فیلم، لذتیه که نظیرش رو تو زندگیم سخت پیدا میکنم. کاش بشه که بتونم بیام باز دور هم زحمت بکشیم، بدویم، داد و بیداد کنیم و لذت ببریم.     شکور

دوشنبه، 31 شهریور 93-روز پیش از معارفه ی ورودی های سال تحصیلی 93-94

لابی تالار ابوریحان