کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: تا چند روز دیگر کانون پوست می اندازد

با فارغ التحصیلی، مشغول به کار شدن، ازدواج و علت های دیگری که منجر به کم رنگ شدن اعضای مسن و مجرب کانون شده است، همچنین با نزدیک شدن به ورود اعضایی که حتی بعضی شان متولد سال 74 خواهند بود، کانون رنگ و بویی به خود می گیرد که تا به حال تجربه نکرده ایم.  

به شخصه در این سالها که کانون تاسیس شده است به یاد ندارم میانگین سنی اعضای کانون به این حد در حال کاهش باشد.

این واقعیت، با توجه به شرایط کنونی کانون در میان قدرت های موجود در معاونت فرهنگی و همچنین تصورات اعضای حال حاضر، خطراتی را متوجه کانون می کند. بزرگترین خطر، تبدیل جو هنری و کاری کانون به جو خوشگذرانی ست. چنانچه این مصیبت گریبانگیر کانون گردد، ری اکشن های از پیش تعیین شده ای از جریان های خارج از کانون بر کانون تحمیل می گردد.

امیدوارم اعضای کنونی کانون، هرچقد کم تجربه، به واقعیات داخلی و خارجی کانون توجه کنند و نگران این پوست اندازی باشند. چنانچه تغییر ناگهانی میانگین سنی کانون با مدیریت فردی و خویشتن داری اعضای حال حاضر، مدیریت نگردد، با توجه به کم رنگ بودن اعضای مجربی که هر سال در این پروسه، تذکرات مرزها و خط مشی ها را توضیح می دادند، کانون در خطری جدی قرار خواهد گرفت که تاثیر آن می تواند اساس تفکر و عملکرد کانون در آینده را تحت الشعاع خود قرار دهد.

و همانطور که گفتم، ای کاش مسئله فقط پوست اندازی داخلی کانون بود.

امیدوارم دوستان توجه داشته باشند، حتی اگر اعضای کانون هم به بعضی تغییرات (که از نگاه بنده، تغییراتی منفی می باشند) اهمیتی نمی دهند، هستند افرادی که خارج از کانون، از این موقعیت ها کمال استفاده را خواهند نمود.

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
اسدی دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 00:47

خوندم

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 01:54

درسته

محمدمهدی رسولی دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 07:21

من هم از جهت + به این قضیه نگاه می کنم و می گم سریع برای علاقمندان دوره های تربیت نیرو(چ مدیریتی چ معاونتی و چ تخصصی حرفه) بگذاریم . . .

شهسواریان دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 08:38

شکاف نسل ها

مریم حیدری چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 19:33

کاملا درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد