کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معارفه / شیش / کانون فیلم یعنی این!!!

به نام خدا

امروز باز هم فهمیدم که کانون ما اگر خفنه ، اگر بزرگه و دوست داشتنی به خاطر اعضای خوبشه...

 

 امروز ساعت ١١:٢٠ رسیدم کانون و بروشورها رو که چارشمبه داده بودیم به آقای نوری  برای چاپ ازشون تحویل گرفتم و رفتم سمت کانون.

بهمراه خانوم برخورداری شروع کردیم به تا کردن و برش بروشورها و با خودمون می گفتیم چه خوب که بروشورها رو زود برای  چاپ دادیم اینطوری تا روز سه شمبه وقت داریم که این سیصد تا بروشور رو اماده کنیم.

کم کم سایر رفقای کانونی رسیدن و به تیم پیوستن بعد از چند ساعت به خودم اومدم و دیدم که با حضور و فعالیت خانم ها و آقایون:

جهانی پور

یوسف دوست ... اضافه شده در ١:۵١ بامداد روز انتشار پست توسط نویسنده...

برخورداری

مینایی

زردکوهی

قاسمی

طلاکوب

اسدی

حاج خانوم تدریس 

آقای حیدری

خانم حیدری

گلخندان

باقری 

قربانی

موسوی

پیروزبخت

و روز چارشمبه هم صالح ابادی

نه تنها تمام سیصد تا بروشور برش خورد ، خط تا خورد ، تا شد و دوباره برش خورد و چسب زده شد بلکه در عرض ده دقیقه در حالی که چراغای فرهنگی رو به خاموشی بود دی وی دی ها که تازه بدستم رسیده بود داخل بروشورها قرار گرفت.

به نظرم این اتحاد و تلاش و همبستگی کانون در این زمینه فقط و فقط جلوه ی کوچیکیه از خفنیت کانون فیلم.

امیدوارم کانون سال های سال اعضای خوبی مثل حالا داشته باشه.

از تک تک دوستان و عزیزانی که امروز گوشه ای از کار رو گرفتن  تا همه چیز انقدر خوب مهیا بشه تا فردا کاری برای انجام شدن وجود نداشته باشه ممنونم.

فردا میتونم با خیال راحت پا بندازم روی پا و با آسودگی خاطر روی مبل کانون بشینم و در حالی که به کمد  پر شده از لوازم معارفه نگاه میکنم یه چای داغ بخورم و منتظرسه شنبه بشینم تا غرفه به دستان مبارکمون برسه و بریم تا مثل همیشه بهترین باشیم.


جهان / مدیراجرایی معارفه ٩٣


ویرایش شده توسط مسئول وبلاگ در تاریخ 31 شهریور ساعت 23:08


نظرات 6 + ارسال نظر
شکور شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 23:38

صدآورین
اگه شغل و دلقک بذارن خیلی دوست دارم که کار کنم
البت منم تاجایی که از توانم بر بیاد، حداقل به شکل تلفنی درگیر تمام پروژه ها هستم ولی کار گروهی فیزیکی فاز دیگه ایه
شکور

عماد زردکوهی شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 23:45

حسابی خسته نباشیو

رضا ی.د یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 01:39

فراموشی یوسف دوست از ویژگی های بارز کانون است!

نه بابا فراموش چیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
بابا من این پستو با گوشی گزاشتم.
خیلی اذیت کرد.
ترسیدم نزارم فردا تنبلیم بیاد کلا.
اسم شمارو هم نوشتم به خدا.
از بس گیر کرد این گوشیم وسط تایپ کردن هی مجبور شدم چرکنویس کنم دوباره تایپ کنم واسه همین پاک شده.اسم خانم تدریس هم پاک شده بود اتفاقا که اقای شکوری یاداوری کردن و اضافه کردم.
خلاصه بنده عذر میخوام از طرف گوشیم.
فراموش نشدید.
مطمین باشید
:-)
جهان

مرادپور یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 15:40

خسته نباشید

پیروزبخت دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 21:56

ب گمانم من هم اونجا یه حرکت های مفیدی مث قیچی زدن انجام دادم ولو اندک درحد یه ساعتی

به پیروزبخت دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 23:00

به جان الهه اسم تو رو هم نوشته بودم.تقصیر گوشیمه.من شرمندم.دیگه با گوشی پست نمیزارم.
به مسوول وبلاگ:
ممکنه اسم خانم پیروزبخت رو شما به پست اضافه کنید؟ ببخشید واقعا
جهان

ممکنه
مسئول وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد