کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معارفه / پنج / نیروی انسانی برای روز معارفه و حتی یک روز قبل تر

به نام خدا

همونطور که میدونید سه شنبه یک مهر ماه  در تالار ابوریحان از ساعت  ٧ صبح تا عصر ، روز معارفه ورودی های جدید مقطع کارشناسیه.

در همین راستا از عزیزانی که میتونن در طراحی غرفه معارفه کمک کنن دعوت میکنم که اینجا اعلام آمادگی کنن.

دوستان توجه داشته باشن که بنده در تلاشم از عصر روز دوشمبه غرفه رو برای طراحی بگیرم ولی سه شنبه صبح قطعی است.

دوستانی که میتونن دوشنبه بعد از ساعت ١٢،حضور داشته باشن جداگانه و دوستانی که سه شنبه از صبح هستن جداگانه و عزیزانی که هر دو روز حضور دارن هم جداگانه اعلام بفرمایند که برای تماس باهاشون به مشکل نخورم.

پ.ن:البته این پست برای اینه که بدونم کیا برای طراحی غرفه تو این دو روز هستند وگرنه حضور تمام اعضای کانون مخصوصن پیکسلیون و الکردا!!! تو روز معارفه ترجیحن! الزامیه :دی


تا پایان روز دوشنیه سنجاق است

مسئول وبلاگ، شنبه ساعت 10:57

نظرات 11 + ارسال نظر
جهان شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 02:04

میشه سنجاق بشه تادوشمبه؟

بله
مسئول وبلاگ

خاقانی شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 15:13

هر دو روز

رضاحح ی.د شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 17:26

سه شنبه صبح تا شب هستم

مریم حیدری شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 20:05

من هر دو روز یه کم تایم دارم. سه شنبه صبحم ده تا دوازده یه کلاس دارم که میشه نرم. هماهنگ کن باهام پریسا جان :)

زرگر شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:12

سه شنبه از ساعت نه و نیم هستم.کلا...
دوشنبه هم از ساعت چار و نیم به بعد

شکور شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:26

پیشنهاد قبلی برای طراحی غرفه با من بود که مثل اینکه به خاطر تصمیم مدیر بر اساس نظر دوستان رد شده
یه پیشنهاد دیگه دارم که به محض اینکه تونستم ارتباط برقرار کنم عرض خواهم کرد
شکور

اسدی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 00:42

سه شنبه ده و نیم تا یک

اسدی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 00:44

دوشنبه هم تا پنج کلاسم بعدش اگه کاری باشه هستم

مرادپور یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 15:30

دوشنبه 3 ب بعد هستم
واسه سه شنبه هم 10 تا 12 هستم و 3 ب بعد...

محمدنیا یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:47

منم س شنبه صب هستم

پرستو کنعانی دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 20:11

من سه شنبه 10 تا 1 هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد