کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

باز استاد,باز هیچکاک و بازم کانون فیلم و عکس

چرا هنوز هیچکاک می‌بینیم و چرا باید هیچکاک ببینیم

 آلفرد هیچکاک کارگردانی مولف است که تاثیر زیادی بر سینمای جهان گذاشته و علاوه بر این که بسیاری از مردم هنوز فیلم های وی را تماشا می کنند بسیاری از کارگردانان با گذشت سال‌های زیاد از تولید فیلم هایش سعی در تقلید یا تاثیرپذیری از وی دارند. اما دلیل این استقبال چیست؟ 

ادامه مطلب ...

سه خبر سینمایی

1- فیلم ملکه هفت جایزه اصلی جوایز خانه سینما رو گرفت در حالی که جدی ترین رقباش گذشته اصغر فرهادی و چ حاتمی کیا بودند . خوشحالم که به حقش رسید .

2- به رای انجمن منتقدان جهان بهترین فیلم 2014 : بچگی ساخته ریچارد لینکلتر با 513 رای و سپس خواب زمستانی بیلگه جیلان . البته واکنش منتقدانی که فیلم جدید پل توماس اندرسون رو دیدند خیلی مثبت بوده ولی این فیلم تا حالا جایی به صورت رسمی پخش یا اکران نشده . 

3- لارس فون تریه پیش تولید یه سریال انگلیسی زبان رو شروع کرده و گفته قصد داره از چهره های مطرح هالیوودی تو سریالش استفاده کنه 

از طریق این لینک ها میتوانید اطلاعات مهمی در مورد فون تریه و لینکلتر به دست آورید :


لینک 1


لینک 2


ویرایش شده توسط مسئول وبلاگ در تاریخ 93/6/23 ساعت 23:39

دکترین-شرایط ویزه ی این روزها: استقبال از ورودی های جدید/قابل توجه تمامی اعضا

هر سال که به این ایام می رسیدیم، در یک جلسه ی رسمی به دوستان عرض می کردم که مواظب باشند در مقابل ورودی های جدید رفتاری نداشته باشند که تعریف ابتدایی آنها از کانون، تعریف غلطی باشد. در حال حاضر که شرایط برای توضیح شفاهی فراهم نیست چاره ای نیست جز اینکه به وبلاگ بسنده کنم.

برخورد در نگاه اول، شاید مهمترین لحظه ی عضوگیری کانون باشد.

دقت کنید که ما - به قول معروف - کشته مرده ی گرفتن عضو نیستیم. در عین حال به شدت تمایل داریم اعضای مشتاقی که قصد ارتقای سطح دید هنری خود را دارند یا علاقمند کار گروهی هستند را جذب کانون کنیم.

پیشنهاد دارم دوستان در رفتار خود در این ایام مواظب باشند تا: 

ادامه مطلب ...