کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاونت ارتباطات اینترنتی

با سلام

افرادی که مایل به پذیرش سمت معاونت ارتباطات اینترنتی (معاونت وبلاگ) هستند لطفاً در این پست اعلام کنند.

با تشکر


تا پایان روز جمعه 93/6/21 سنجاق است

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن قدکساز جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:07

آی اَم مایل.

شکور جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 23:58

اگه نامزد شدن من باعث میشه که قدکساز رو از لیست کاندیداها خارج کنی، نامزد معاونت میشم.
به نظر من قدکساز از معدود اعضای کانونه که نباید مسئولیت هیچ سمتی رو داشته باشه.
تفاوت فکری با سیستم حاکم بر کانون با توجه به عدم تلاش عینی برای درک سیستم موجود، مصداق ویژه ی عدم توجه و تمکین به نظم و قانون کانون، عدم توجه به انتقادات و عدم مسئولیت پذیری قدکساز، از ویژگی های منفی قدک برای گرفتن پست در کانونه.
شکور

متأسفانه نامزد شدن شما موجب خارج شدن محسن قدکساز از لیست کاندیداها نمی‌شه
با این تفسیر شما همچنان نامزد باقی می‌مونید یا نه؟ با توجه به اینکه روز شنبه رأی‌گیری وبلاگی انجام می‌شه
عبدی

به عبدی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 00:58

نه.
اگه واقعاً قدکساز رو مناسب برای این سمت می دونی، در لیست نگه می داریش.
امیدوارم اگه قدک مسئول وبلاگ میشه (که امیدوارم این اتفاق بد نیفته) حواسش باشه که چه انتقادهایی بهش هست و رویه ی بی قد و برنامه اش رو عوض کنه.
عبدی، شما هم به نظر نمیرسه تلاشت رو برای سه نامزد انتخابات کرده باشی. حواست هست که مسئولیتت برای انتخاب نامزد ها صرفاً پست گذاشتن در وبلاگ نیست؟
شکور

البته فعلاً نه.
شکور
--------------
اگر کسی اعلام نامزدی نمی‌کرد قطعاً من دست به کار می‌شدم ولی وقتی نامزد وجود داره خب وجود داره دیگه. البته این با توجه به اینه که من خودم شخص خاصی رو (حداقل فعلاً) در نظر ندارم.
عبدی

جهان شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:09

ابراز تمایل

امیر حیدری شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:31

به مسیول ارتباطات اینترنتی
علی جان قبل از برگزاری رای گیری باید تلاش کنی حداقل سه گزینه پیدا و معرفی کنی. یعنی باید بگردی و با یه عده که به نظرت مناسبند صحبت کنی. اگه کسی پیدا نشد بعد میتونی با یه کاندید رای گیری رو انجام بدی.
به نظر من شنبه امکان برگزاری این رای گیری نیست.
مسئول اساسنامه

البته با یه کاندید امکانش نیست. اگه سه نامزد مغرفی بشوند، منع فانونی ندارد.
حیدری- مسئول اساسنامه
-----------------
اوه. نمی‌دونستم اینو. ممنون از یادآوری به موقع شما. به روی چشم تمامی موارد رعایت می‌شن
عبدی

به عبدی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 01:45

اشتباه میکنی
وظایف اساسنامه ایت رو از مسئول اساسنامه بپرس یا از برگه ی اساسنامه بخون
به دست آمدن نامزد ها در کانون فیلم با جای دیگه متفاوته
شکور

متن اساسنامه:
هر کدام از مسئولین سمت های کانون (به غیر از دبیر) موظفه که تا دو هفته بعد از آغاز مسئولیتش، سه نفر رو با اولویت بندی با صلاحدید خودش و بعد از تعامل و صحبت با اون اشخاص، برای پست معاونت خودش و همچنین مسئولیت اصلی سمت مزبور در ترم بعدی(مگر مورد 5و6 رخ بده) ، به نهاد تصمیم گیری کانون پیشنهاد بده
درصورت تاخیر این اقدام هرچه زودتر باید انجام بشه


البته این مقرره با عرف کانون تفسیر شده که به هر حال عملکرد تو با متن قانون و عرف معاونت مغایره
شکور
--------
مسئول اساسنامه هم گفتن. بله حتماً رعایت می‌شه. ممنون از تذکر شما
عبدی

محسن قدکساز شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 02:08

این ترم من تنها کاری که میتونم برای کانون بکنم همینه وگرنه نامزد معاونت اساسنامه هم میشدم. اگه معاون وبلاگ نشم ترم آینده هیچ جا من رو نخواهید دید.

به قدکساز شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 20:51

یعنی منظورت اینه که برای اینکه تو تو کانون باشی، باید ترم بعد مسئول وبلاگ کنیمت؟
شکور

محسن قدکساز شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 23:58

به آقای شکوری:
منظورم اینه که وبلاگ تنها سنگر کانونه که من میتونم توش باشم.

به قدک یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 20:56

من بیشتر به این فکر میکنم با سبقه ای که داری، در این سمت مفیدی یا مضر.
به هر حال اگه رای بیاری امیدوارم عملکردت رو در کانون تغییر بدی.
همچنین من همچنان منتظرم ببینم در مورد جشنواره ی پائیزی - که متاسفانه از موارد آبروریزی کانون شده - چه می کنی.
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد