کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین اکران سال 93-94

با  توجه به مشکلات پیش آمده که بهتره اینجا مطرحش نکنم، فیلم باید عوض شه، و خیلی سریع هم باید جایگزینش مشخص بشه

با مشورت بعضی از دوستان گزینه های زیر وجود دارن که چون شرایط اکرانهاشون خیلی با هم متفاوته فک کنم بهتر باشه یه نظر سنجی کلی راجع بهشون صورت بگیره، فقط چون خیلی وقت نداریم نظر موافق و مخالفتون رو با هر فیلم با دلیل تا فردا شب بنویسید.


طبقه حساث (با شرط حضور عطاران)

خسته نباشید

قصه ها

امروز


اگه فیلمی رو خواستین به این لیست فیلمب اضافه کنین لطفا باهام تماس بگیرین.

سودابه باقری.

(تا یکشنبه سنجاق، مسئول وبلاگ، 6/16 ، 12:40)

نظرات 20 + ارسال نظر
سودابه باقری شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 17:06

لطفا تا 1شنبه شب سنجاقش کنید مسئول وبلاگ

عماد زردکوهی شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 17:40

با قصه ها موافقم

زرگر شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 18:43

آرابش غلیظ

ن.ش شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 19:05

طبقه حساس رو تقریبا همه دیدن و حضور عطاران هم یه جورایی بعید به نظر می رسه
نمیشه شهرموش ها ؟!!!!!!!

nafise saleh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 22:09

برای این نظر سنجی اعلام حق رای داران لازمه؟
به احتمال زیاد نه.ولی صرفا جهت اطمینان میپرسم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 23:03

به ترتیب با
خسته نباشید
طبقه حساس
دو تای بعدی رو هم هنوز ندیدم

مسئول وبلاگ یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 00:42

به نظر من تا یکشنبه ی آینده برای سنجاق زیاده. ولی سنجاق کردم. اگر آقای عبدی (مسئول بعدی) صلاح دونستن زودتر سنجاق رو بردارن.
ضمناً این آخرین پستی بود که من سنجاق کردم ...
از فیلم ها فقط "امروز" رو دیدم و باهاش مخالفم.
طلاکوب

علیرضا ملک محمدی یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 01:24

طبقه حساث

جهان یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 12:10

آرایش غلیظ و قصه ها

http://filmclub-sbu.blogsky.com/1393/04/15/post-4431/%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%B1
جهان

محمد گلخندان یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 12:29

با هیچ کدوم موافق نیستم .
ارایش غلیظ رو پخش کنید . تقریبا میشه همزمان با اکران یا بلافاصله پس از اکران , حامد بهداد و طناز طباطبایی رو هم میتونید دعوت کنید . فیلمش از تمامی فیلم هایی که نام بردید سر تره .

رضا ی.د یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 14:35

شهر موش ها

مریم حیدری یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 18:49

طبقه حساث دی وی دی اش هم اومده ها یه ذره نمکش رفته .
شهر موش ها میشدم خوب بود .

عبقریان یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 19:15

طبقه حساس , من فکر میکنم خارجی بهتره مثل X-Men Days of Future Past 2014 که فروش زیادی تو دنیا داشته

شکور یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 21:04

عرض شود که طبقه ی حساس رو من خودم پیشنهاد دادم که با حضور عطاران، کار بسیار خوبی میشه، هرچند از اکرانش هم گذشته. ولی امروز دیدم که یه سوپر مارکت نوشته که «طبقه حساس رسید»
اگه طبقه حساس به سوپرمارکت ها رسیده باشه، چندان دیگه خودم مدافعش نیستم ولی در مقابل

خسته نباشید فیلمی هست که تمام مخاطبین ، کانونی ها، و مدیران رو راضی خواهد کرد ولی برای اینکه ملت رو به تالار بکشونیم شاید دچار مشکل بشیم که برای این مشکل باید میرکریمی رو هم بیاریم

قصه ها رو ندیدم و حس میکنم دچار مشکل بشیم

امروز رو کاملاً مدافعشم، ولی می دونم که فیلم، فیلم پر مخاطبی نیست
قطعاً با حضور پرستویی، میرکریمی و حتی کمال تبریزی، تالار می ترکه. ولی خوب مخاطبین خیلی ازش راضی نخواهند بود.
به نظر من امروز خیلی فیلم خوبیه ولی می دونم که تهرانی ها خیلی ازش خوششون نمیاد.

در مورد آرایش غلیظ صحبتی ندارم. نه می دونم چه فیلمیه و نه مطمئنم که عواملش میان ولی از یه چیز مطمئنم. گرفتن اجازه برای اکرانش کمی سخت خواهد بود. شفاهاً باید توضیح بدم


بعید می دونم مدرسه موش ها به سرانجام برسه. برای ما هم تالی فاسد خواهد داشت. باید شفاهی عرض کنم


سرجمع اول با خسته نباشید موافقم. دوم با طبقه حساس با عطاران و سوم با امروز

شکور

حق طلب یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 23:43

خسته نباشید فیلم خوبیه که دیده نشده اما معلوم نیست مخاطب زیادی جذب کنه اگه یک شروع کانونی با حال و هوای فانتزی می خواین اما با مخاطب غیر قابل پیشبینی اینو اکران کنید
قصه ها حتما مخاطب جذب می کنه با اسم کار گردان و بازیگراش صرف نظر از دعوت از اون ها یا دعوت نکردنشون من فیلمو هنوز ندیدم اما اکران هم نشده و این یک امتیازه
طبقه حساث مخالفم برای اکران بزرگ .چون به اندازه کافی دیده شده اما برای اکران کوچیک سالن مولوی خوبه با نقد
راجب امروز اگه با نقد و حضور کارگردان و عوامل باشه خوبه
اما من به شخصه خیلی خسته نباشید رو دوست دارم اگه این بار نشد یه بار اکرانش کنید

برخورداری دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 10:20

خسته نباشید و قصه ها

امیر حیدری سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 20:31

اگه خسته نباشید اون جور باشه که شنیدم به نظرم باید اکرانش کنیم. جای نمایش اینجور فیلم های خوب که کمتر دیده شده اند تو دانشگاست. من مطمئنم همین فیلم هم سالن رو پر میکنه.

امیر حیدری سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 20:32

مسئول وبلاگ، این پست چرا از حالت سنجاق خارج نمیشه؟؟؟؟

ممنون از تذکرتون. خارج شد
مسئول وبلاگ

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 22:50

ازین ها فقط فیلم امروز رو دیدم که خیلی مضخرف بود و اصلا ارزش اکران نداره

سعید چ.ع چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 19:35

مزخرف*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد