کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ترم جدید دربازکن های جدید!

سلام به همه

ترم جدید شروع شد و بنده مسئول جدید لوکیشن هستم

دوستانی که مایل هستند این ترم مسئولیت دربازکن بودن

را برعهده بگیرند اعلام آمادگی بکنند و برنامه خودشون رو

در اختیار من بزارن.


پ.ن: دربازکن های ترم پیش در صورت تمایل ادامه همکاری اعلام کنند

در غیر این صورت امانتی رو به بنده تحویل دهند


دربازکن های قدیم (تا اونجایی که یادم میاد)

یوسف دوست.پشت مشهدی .عطار پور. شکوری.خانم جهانی پور.خودم


بشدت نیازمند یاری شما هستیم

شماره بنده :09109677269


تا پنج شنبه سنجاق (مسئول وبلاگ، 6/16، 12:40)

رآی‌گیری تمدید مسئولیت کامپیوتر


با توجه به اتمام ترم تابستان و به پایان رسیدن مسئولیت‌ها، اینجانب علی عبدی قصد دارم برای تمدید مسئولیت خود در بخش کامپیوتر رأی‌گیری کنم. دلیل تمدید نیز این است که معاون بنده (خانوم باقری) وقت لازم برای انجام این مسئولیت را ندارند.

با تشکر.

اولین اکران سال 93-94

با  توجه به مشکلات پیش آمده که بهتره اینجا مطرحش نکنم، فیلم باید عوض شه، و خیلی سریع هم باید جایگزینش مشخص بشه

با مشورت بعضی از دوستان گزینه های زیر وجود دارن که چون شرایط اکرانهاشون خیلی با هم متفاوته فک کنم بهتر باشه یه نظر سنجی کلی راجع بهشون صورت بگیره، فقط چون خیلی وقت نداریم نظر موافق و مخالفتون رو با هر فیلم با دلیل تا فردا شب بنویسید.


طبقه حساث (با شرط حضور عطاران)

خسته نباشید

قصه ها

امروز


اگه فیلمی رو خواستین به این لیست فیلمب اضافه کنین لطفا باهام تماس بگیرین.

سودابه باقری.

(تا یکشنبه سنجاق، مسئول وبلاگ، 6/16 ، 12:40)

وَ سَری که مُدام می چَرخید . . .

سلام . . .

از همه ی دوستان عزیز کانونی و علاقمندان برای بازدید از  نمایشگاه عکس های موبایلی من(محمدمهدی رسولی) و دوستم آقای علی جعفری که از تاریخ سه شنبه هجدهم لغایت پنجشنبه بیستم شهریورماه هزاروسیصدونودوسه خورشیدی در شهر قم نگارخانه شهید آوینی واقع در خیابان جمهوری برپا می شود دعوت گرم و صمیمی بعمل می آورم.حضور شما باعث دلگرمی ماست  . . .



اولین پست تر م جدید کانون

 این پست اولین پست ترم جدید کانون در سال تحصیلی جدید و تر م جدیده ومن اکنون ساعت 8:30 در کانون هستم...این پست هیچ ارزش مادی ومعنوی دیگری به جز شروع ترم کانونی جدید ندارد :)

امروز، فیلم مردان بزرگ، مردان خسته

همین چند ساعت پیش فیلم رو دیدم و شاید قسمتی یا تمام صحبت های پایین از روی اشتباه در «اولین تماشا» یا از علاقه ای که به میرکریمی و پرستویی دارم ناشی شده باشه. اما:

باز هم میرکریمی به من ثابت کرد که از اینکه فیلم رو در خدمت توصیف یک رفتار انسانی به خطر نقد شدن بکشونه، نمی ترسه.

بعید بود امروز بدون پرستویی بتونه (و بتونم) بزرگی و خستگی میرکریمی و یونس، رو منتقل کنه (و درک کنم)

«دربند» شهبازی، «بیگانه»ی توکلی، و حالا «امروز» میرکریمی، فیلم هایی نیستن که مردم غرق شده در نامردی درک کنن.


http://honaronline.ir/UserFiles/image/Bakhshizade/%D9%81%D8%AC%D8%B132/%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%D9%85-%D8%B1%DA%A9%D8%B1-%D9%85-.jpg

  ادامه مطلب ...

پایان ترم تابستان/ فردا روز اول است

همانطور که می دانید. فردا شنبه اولین روز دانشگاه در سال جدید می باشد و طبق قانون مسئولین سمت ها جای خود را به معاوناشون می دن مگر اینکه برای تمدید سمنت رای گیری کنند و تا وقتی که رای گیری تمدید سمتشون تموم نشده باز هم معاونین فعلی مسئول سمت حساب می شند. 


به این ترتیب از فردا امیر حیدری میشه مسئول اساس نامه و مسئولیت من دیگه تموم میشه. 


توی این ترم خیلی کارها می خواستم انجام بدم ولی متاسفانه شرایطم زیاد مناسب نبود و خیلی از کارهایی که می خواستم در سمت اساس نامه انجام بدم موفق به انجامشون نشدم. 


امیدوارم کوتاهی یا عصبانیت و یا هر چیز منفی دیگه ای از من دید ببخشید.


توی ترم جدید به احتمال زیاد خیلی کمتر به کانون سر بزنم و فقط در پروژه های بزرگ شرکت داشته باشم. ولی سعی می کنم حتما به وبلاگ سر بزنم. 


در کل امیدوارم توی این یک سال و خورده ای که توی کانون حضور جدی داشتم بدی ها و ایرادهام رو ببخشید و اگه دلخوری ای هنوز از من دارید شخصا بگید که رفع کدورت کنیم. 

(دفتری) که الفبا را بالا آورد ُ (حکایتی) که در گفتمان درد به ناکجا رفت / بررسی موج نو (قسمت اول)

سینما بنابر بستر روایی که دارد و دوربین به عنوان عاملی (مشاهده گر ) عملا گریزی جز بازتاب ندارند . هرچند تقلا برای چگونگی نمایش ماهیت این بازتاب به ذات انعکاس جهت می دهد و نمایان گر (سبک)  سازندگان اثر می باشد اما حتی همسو بودن کارگردانان از جهات مختلف (جهان بینی ُ تکنیک کارگردانی ُ موضوع روایی و .. ) ولو از یک مکتب ُ در مورد (سبک) به تمایز می گراید .
شاید در طول تاریخ سینما جز چند مورد انگشت شمار عملا با مفهوم (مکاتب) به شیوه ای که در سایر هنرها می بینیم روبرو نمی شویم . فارغ از آن در دل این مکاتب تکاثر و تفاوت نگرش به قدری پررنگ می گردد که عملا شاخص های آن فقط تا یک حد انتزاعی و کلی در هم تنیده اند و در سایر موارد عرصه را برای پرورش جهان بینی شخصی باز می گذارد
برای مثال دو تن از  نمایندگان مکت نءورالیسم ایتالیا ( روسلینی و دسیکا ) را اگر در کفه ی ترازو قرار بدهیم تفاوت در نگرششان بقدری آشکار است که اگر به تاریخ سینما مسلط نباشیم دشوار بتوان آن ها را ذیل یک مجموعه قرار داد

اما براستی دلیل این امر چیست ؟





ادامه مطلب ...