کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از طرف خانم نفیسه اکبری : در رابطه با اموزش هنر های دیجیتال و انیمیشن

سلام دوستان عزیز 
این چند روز خیلی تحقیق کردم که برای اموزش از کجا شروع کنیم و چیکار کنیم همچنین با افراد متخصص و کاربلد که چند وقته تو این زمینه ها مشغول کار هستند صحبت کردم.بلاخره بعد از کلی بحث و گفتگو به این نتیجه رسیدم که دوره ی consept art برگذار بشه برای شروع کسانی ک علاقه مند هستند اعلام کنند تا یک جلسه بزاریم و صحبت کنیم و در اخر من با استادش صحبت کنم 
در حال حاضر طراحی کانسپت هم برای دوستانی ک علاقه مندند در پروژه های ساخت انیمیشن وهم اونایی ک علاقه مند هستند تا در پروژه های ساخت بازی همکاری کنند مفید و لازم هست.هم برای کسانی ک علاقه مند به یادگیری نقاشی دیجیتال برای سرگرمی و مهارت فردی هستند هم جذاب میباشد. 
راجب طراحی کانسپت در نت جستحو کنید اگر هم اطلاعاتی خواستید من در خدمتم. :)


کپی-پیست: مسئول وبلاگ

اینگرید برگمن بازیگر,فکر نکنم تکرار شدنی

اینگرید برگمن


سینماپرس: اینگرید برگمن یکی از متفاوت‌ترین ستاره های زن هالیوود در دوران فیلم های کلاسیک که در دنیای پر زرق و برق سینما غرق نشد، ساده زیستی را به زندگی تجملاتی ترجیح داد و در کمک به بنیادهای خیریه پیش قدم بود 

ادامه مطلب ...

یک جمع عجیب و غریب

http://www.cinematheia.com/wp-content/uploads/2014/05/Gabriel-Garcia-Marquez-Sergio-Leone-Muhammad-Ali-Robert-de-Niro-Gianni-Min%C3%A0.jpg

ناشناس - رابرت دنیرو - محمدعلی کلی - سرجیو لئونه - گابریل گارسیا مارکز