کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از طرف خانم ترابی / گرفتن دوربین برای کانون

بر اساس صحبتی که آقای نبی زاده با سعید پشت مشهدی داشت، گفتند که بهتره کانون برای خودش یه دوربین بگیره که مجبور نباشه برای هر پروژه دوربین کرایه کنه. سعید پشت مشهدی هم با مشورت با من و خانم ترابی چند تا دیگه از دوستان به دلیل اینکه امکان داشت دیر بشه. در خواست رو همونروز دادند به آقای نبی زاده. 


این به صورت پروژه شخصی پشت مشهدی که به دلیل فرسماژور بودن با مشورت این کار رو قبل از اعلام انجام داد. حالا اگر دوستان مخالفند برای باز پس گیری درخواست اقدام میشه. 

نظرات 8 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 23:23

من پیگیری های مداوم رو انجام میدم امیدوارم عملی بشه.

شکور دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 23:26

بسیار هم عالی
چه مارک و مدلی؟
با لنز ها یا بدون لنز؟
با هاشف یا بدون هاشف؟
حدوداً طرح چقد خرج بر می داره؟
شکورم

عماد سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 05:30

به شدت حرکت پسندیده ایه

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 07:24

اگه بشه
عالی میشه
موافق

مریم حیدری سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 18:37

چه عالی

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 22:18

دوربین canon 5d فقط body بدون لنز و hf و حدود 9 میلیون خرج برمیداره.

و تو این احتمال رو می دی که امورفرهنگی ای که نمیذاره ما افطار برگزار کنیم، بیشتر از 300 به خیلی از فیلم هامون نمیده، و منت چسب پهن دادن برای زدن پوستر میذاره، برامون همچین خرجی بکنه؟!
شکور

فرشته مینایی چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 11:08

این کامنت برای شفاف سازی این پستِ.... مسئول وبلاگ اگر صلاح دانستن کامنت رو در وبلاگ پست کنند در غیر این صورت زیر پست کامنت گذاشته شود.باتشکر
در توضیح خرید دوربین برای کانون باید بگم من هم با آقای نبی زاده صحبت کردم
ایشون گفتن " اگر میشد برای معاونت فرهنگی درآمدزایی کرد خیلی خوب میشد و اون وقت حتما براتون دوربین میخریدم اما الان درخواستش رو دادم و تصمیم با من نیست"....." این دوربین رو صرفا به خاطر کانون نمیخوایم بخریم بلکه در کل دانشگاه به یک دوربین خوب نیاز داره "
پ.ن : ما پیشنهاد دوربین 5D رو دادیم اما این که 1.تصمیم به خرید گرفته شه یا نه 2. چه دوربینی خریداری شه 3. دوربین بعد از خرید اصلا به کانون داده شه یا نه
هیچ کدام معلوم نیست
والسلام

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 12:37

به شکور:
خب من حالا تلاش خودم رو میکنم اگر دوربین خریده شد که چه بهتر اگرم نه که خب چیزی رو از دست ندادیم و سعی هم بر اینه که دوربین مال خود کانون بشه ولی اگر اون هم نشد این دوربین خوب مال امورفرهنگی هم بشه برای همه فیلم های کانون در اختیار ما قرار میگیره تو هفته بعد نتیجه رایزنی هام رو تو وبلاگ مینویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد