کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایان ایدیوس/کلیپ انجمن علمی تولید شد/گزارش فعالیت و فعالین/تشکرات

دیشب نسخه ی نهایی کلیپ انجمن علمی به پایان رسید.

قطعاً نمیتونم بگم که بهترین کلیپی هست که ساخته ام ولی کلیپ بدی نیست. امکانات نبود، به ویژه میکروفون. متن از بچه های خود انجمن بود و من توش دست نبردم. مواد خام بد بود. هزینه ی طی شده هم هزینه ی ناچیزی بود. با این حال حداقل 5 برابر هزینه، تلاش کردم و نتیجه هم 50 برابر مواد خام، خوب شده!

نکته ای که شاید برای دوستان علاقه مند به تدوین در این کلیپ باید جالب باشه اینه که از نگاه بنده، در این کلیپ بیشترین استفاده از امکانات و ویژگی های فنی نرم افزار ایدیوس رخ داده حتی شاید بتونم بگم امکانی در ایدیوس نیست که در این کلیپ ازش استفاده نشده باشه. بنابراین اگه میخواید حد نهایی توان فنی این نرم افزار رو ببینید، شاید دیدن این کلیپ اطلاعات خوبی بهتون بده. از این حیث شاید فنی ترین کلیپی باشه که تا حالا ساخته ام.

باید تشکر کنم از یوسف دوست که دوربینش رو برای 4-5 ساعت فیلمبرداری به من قرض داد و همچنین صد البته از عطارپور که موسیقی خوب کار رو از موسیقی هایی که به من داد انتخاب و ویرایش کردم.

اسم دوستان رو در گزارش فعالیت های سابق داده بودم.

فعال جدید: خودم.

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
عطار دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 21:45

مریم حیدری سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 18:38

ترابی چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 10:36

خاقانی چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 20:34

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد