کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری اولین اکران بزرگ

برای اولین اکران بزرگ کانون که احتمالا اولین اکران کانون خواهد بود خانم باقری قبول زحمت کردن. با خانم باقری و مسئول اساسنامه و آقای شکوری صحبت کردم و پیشنهاد شد که پروژه اکران کشوری ماهی و گربه به صورت کانونی به رای گذاشته بشه و درصورتی که در طی مسیر اقدام برای اکران با فیلم مخالفت شد با الزام به مشورت فیلم دیگری رو جایگزین این فیلم کنن؛ واین به خاطر جلوگیری از اتلاف وقت و سوخت نشدن اکرانه.


با این شرایط، آیا با اکران کشوری (ماهی و گربه و درصورت جلوگیری یک فیلم جایگزین) به صورت کانونی و با مدیریت خانم باقری موافق هستید؟


زمان پایان رای گیری جمعه ساعت 13:30

تا جمعه سنجاق (مسئول وبلاگ، 6/3، 17:12)

نظرات 25 + ارسال نظر
ترابی دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 13:25

اگه میشه تا جمعه سنجاق باشه

مریم حیدری دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 13:26

موافق

ترابی دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 13:26

من که میگم بیایم مدرسه موش ها رو اکران کنیم
عروسکاشم دعوت میکنیم و کلی آدم دیگه
خیلی هم شلوغ و باحال میشه

جهان دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 13:53

بلی

محسن قدکساز دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 14:12

موافق

رضا ی.د دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 14:15

مخالف
خانم باقری یک سال گذشته کانون نبوده
فعالیت اکرانی چندانی نداشته بدین معنا که یک اکران کوچک رو مستقلا انجام نداده ودر کانو البته در طمینه های مدریتی خوب بوده ولی اجرایی نه چندان....
البته اگر ایشان یا هر فرد دیگه ای رای بیارن من تمام قد ودر هر زمینه ای حاضرم کمکشون کنم

ککانون البته در زمینه ی
رضا ی.د
_____________
آقای یوسف دوست!
گزینه دیگه ای وجود نداره! میتونید گزینه بهتری رو هماهنگ کنید؟؟
من با خانم باقری تماس گرفتم و پیشنهاد مدیریت اکران ماهی و گربه رو بهشون دادم.
دلیلش هم شناخت شخصیم از ایشون بود.
خانم باقری به شدت و به شدت شخص مدیریه.مدیریت فوق العاده بالایی داره حضور کمرنگش توی کانون هم دلیل نمیشه بخوایم این خصوصیاتشون رو در نظر نگیریم.بعلاوه کیفیت حضور بسیار مهم تر از کمیت حضوره.خانم باقری سر هر پروژه و سمتی که حضور داشتن مسوولیت خودشون رو خیلی خوب به اتمام رسوندن.در ضمن کمرنگ بودنشون هم به خاطر کنکور بوده.
جهان
-----------------------
خانم باقری این ترم کنکور داشتن، تابستون سال پیش رو یادت نیست تمام مسئولیت ها گردن ایشون بود؟
امیر حیدری

سعید ایزدی دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 14:29 http://kafankhafan.blogfa.com

موافق

من با خانم باقری در این مورد صحبت کردم و ایشون علاقه زیادی دارند که این کار رو انجام بدند.
بر اساس اینکه من قبلا با خانم باقری توی انجمن کار کردم می دونم که ایشون یک کاری رو که قبول می کنند تمام تلاششون رو می کنند که به نحو احسن کار رو انجام بدند.
ایشون اهل این هستند که توی زمینه های مختلف از افراد مختلف استفاده کنند. هم از خودشون و هم از تجربیاتشون.

عماد دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 14:29

صد در صد موافق البته اگه حق رای داشته باشم

اشکان دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 18:27

به نظرم اصلن اصلن مهم نیست کی مدیر اجرایی باشه...کانون در زمان اکران به 1.عباس شکوری و 2. امیر حیدری احتیاج داره...اگر اینها باشند تازه 50 درصد احتمال داره که اکران به خوبی و خوشی تموم بشه...اگر نباشند جناب جهانگیری به وضوح ثابت کرده اند که با تمام توان در به زمین زدن اکران اهتمام می ورزند...
بنابر این موافقت و مخالفت با باقری اصلا مطرح نیست...

عطار دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 18:39

موافق

اسدی دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 22:20

به نظرم اینکه چون خانم باقری یه سال مدیر اجرایی اکران نبودن چندان دلیل قابل قبولی نیست خوب وقت نداشتن مگه رانندگیه که یادشون بره تازه اونم ده دقیقه اولشه بعد دیگه یادش میاد
با مدیر اجرایی بودن ایشون برای فیلم موش و گربه موافقم اما به نظرم اگه نیاز شد فیلم عوض بشه دباره رای گیری بشه بهتره
چون فیلم موش و گربه تا حدودی کارهاش انجام شده و امکان زودتر اکران شدنیش بهتره بنظرم بر مدرسه موش ها هم ارجعیت داره

محمدمهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 23:39

با هر دو موافقم

به خانم اسدی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 00:05

موش و گربه چیه دختر خوب؟ مگه تام و جریه
ماهی و گربه س عزیز جان
جهان

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 00:50

موافق با مدرسه موش ها بیشتر موافقم

nafise saleh سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 01:05

اسامی حق رای داران:
ملک محمدی
جهانی پور
ترابی
شکوری
امیر حیدری
شهسواریان
زردکوهی
طلاکوب
مریم حیدری
ایزدی
مثبت
رسولی
پشت مشهدی
زرگر
عبدی
عطارپور
صالح آبادی
یوسف دوست

حد نصاب:4 نفر

سپاس :)
زردکوهی

nafise saleh سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 01:06

اسامی حق رای داران:
ملک محمدی
جهانی پور
ترابی
شکوری
امیر حیدری
شهسواریان
زردکوهی
طلاکوب
مریم حیدری
ایزدی
مثبت
رسولی
پشت مشهدی
زرگر
عبدی
عطارپور
صالح آبادی
یوسف دوست

حد نصاب:4 نفر

زرگر سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 03:05

موافقم

برخورداری سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:04

موافق

ترابی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:30

موافقم

اسدی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 13:22

چرا من حق رای ندارم؟ مگه حق رای تا سه هفته قبل حساب نمیشه؟ خوب من جزء فعالین وبلاگی 18 مرداد اسمم بود دیگه

nafise saleh سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 15:42

خانم اسدی محترم...مثل اینکه من هر دفعه قراره حق رای دار ها رو بذارم شما یه اعتراضی بکنید...
میخواید خودتون مسئول حق رای باشید خیال من هم راحت شه!

nafise saleh سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 15:49

ادامه ی حق رای داران:
قدکساز
اسدی

من منظورتو از کلا اعتراض کنید متوجه نشدم مگه من قبلا هم به شما اعتراض کرده بودم؟!!!
اسدی

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 01:32

فقط با ماهی و گریه موافقم و اگر نشد فقط خانه پدری میتونه جایگزین اش باشه نه حالا هر فیلم ایرانی فقط برا اینکه سالن گرفته شه چون بقیه کارای جشنواره پارسال اصلا ارزش هنری ندارند با شهر موش ها هم کاملا مخالفم من منتظرم که کلیپ امورفرهنگی رو تموم کنم تا پروژه شخصی جشنواره وحشت 2 رو اعلام کنم فکر کنم از نظر جلب مخاطب و ورودی های جدید قوی تر از فیلم های ایرانی هم میتونه عمل کنه
آهان داشت ب ییادم میرفت ا مدیریت اجرایی خانم باقری هم موافقم .

شهسواریان پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 10:24

با هر دو موافق

شکور جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 07:41

به نظر من الان از بین اعضایی که کم و بیش ربطشون رو به کانون حفظ کردن به ترتیب اولویت اول خودم، بعد امیر حیدری، بعد محمد فرامرزی، بعدش سعید ایزدی ، و بعد از ایزدی، خانم ترابی مناسب ترین و مدیرترین افراد برای مدیریت یه اکران کشوری هستن
بعد از خانم ترابی، خانم باقری به نظرم گزینه ی خوبی ان
در حال حاضر تمامی افرادی که عرض کردم، جز ایزدی، امکان اجرای این پروژه رو نداشتن
خانم ترابی هم که دبیر هستن و بخوان نخوان، این اکران، آش کشک خاله شان هست.
بنابراین با توجه به این اولویت بندی، قطعاً با خانم باقری برای مدیریت اکران کشوریمون موافقم.
لازم به ذکر می بینم، چنانچه هماهنگی های فیلم «ماهی و گربه» به موفقیت نائل نشد، خانم باقری باید سریعاً گزینه ی بعدی مدنظرشون رو تو وبلاگ اعلام کنن که اگه کسی مخالفش بود، برای اون هم رای گیری بشه
فقط دوستان باید توجه داشته باشن که کلی این بروکراسی باید با حالت فورس ماژور انجام بشه. هرجند ما دموکراسی کانون رو فدای هیچ اکرانی نمی کنیم

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد