کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آیا کانون امسال نیز با قدرت آغاز خواهد کرد؟

لطفا تا آخر بخونیدش .....

 

  اکران یه حبه قند اولین فعالیت من توی کانون بود.

کارای کانون در سال 90 با این اکران شروع شده بود. کسایی مثه من که تو اون معارفه ی خسته کننده، کلیپ فوق العاده کانون و اعضای فوق العاده ترش که روی سن اومده بودن رو دیده بودن وسوسه می شدن که برای یه بار هم که شده به کانون یه سر بزنن یا لااقل اولین فیلمشون رو ببینند.

این خیلی خوب بود که اولین کار کانون یه اکران و اون هم در سطح کشوری بود هم مخاطب های زیادی رو تو اون هیجان شروع سال جذب کرد و هم اعضای بیشتری رو به سمت خودش کشوند.


خوب میشه اگه اولین کاری که دانشگاه و دانشجوها امسال از ما میبینن یه کار بزرگ مثه اکران کشوری باشه و بهتر میشه اگه فیلم خوبی برای این کار انتخاب بشه.


و اما ماهی و گربه 

پیش از این طرحی برای بررسی آثار مکری و پخش ماهی و گربه مطح شده بود که به سرانجام نرسید؛ ولی بعد از اون آقای شکوری با توجه به زمان اکران عمومی این فیلم پیشنهاد اکرانش رو برای شروع سال تحصیلی دادن.

من نقد ها و مصاحبه هایی رو خوندم و برام خیلی جالب و دیدنش وسوسه برانگیز شد.

کل فیلم یک سکانس پلانه به مدت زمان دو ساعت و ده دقیقه که در یک شبانه روز فیلم برداری شده.

کلی هم جایزه از ونیس، لیسبون، دوبی، استانبول و جاهای دیگه برده. 

این دومین فیلم بلند شهرام مکریه. اولیش که هنوزم ندیدمش اشکان، انگشتر متبرک و... بوده. چند تایی فیلم کوتاه ازش دیدم که خوشم اومد مثه طوفان سنجاقک که معروف ترینشه.

این (Fish & Cat) آدرس سایت رسمیشونه میتونید بهش یه سری بزنید.

با توجه به ویژگی های فیلم و سابقه کارگردان و جوایزی که برای این فیلم به دست آورده، باید ارزش اکران رو داشته باشه.

و در آخر کسی مدیریت این پروژه یعنی اکران ماهی و گربه رو خواهد پذیرفت؟؟؟

ترابی


تا شنبه سنجاق. (مسئول وبلاگ، 5/29، 11:50)

نظرات 16 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 01:58

به نظرم مدیریتش دست دبیر رو ببوسه یا به باقری پیشنهاد مدیریتش داده بشه.
البته اگه آقای حیدری قبول زحمت کنن که عااالی میشه.

ترابی چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 01:58

برای سه روز آینده به اینترنت دسترسی ندارم اگر کسی بامن کار داشت میتونه بامن تماس بگیره و اگه آنتن نداشتم که احتمالا ندارم اس ام اس بده پیام که برسه من خودم دوباره تماس میگیرم

بابا کم برید لس آنجلس خوب!
ریدیف
شکور

سعید ایزدی چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 09:00 http://kafankhafan.blogfa.com

اگه میشه دو سه روز سنجاق بشه

عماد چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 10:35

من چون تجربه اکران نداشتم و با توجه به اینکه اگه این فیلم پخش شه موفقیت بزرگی برای کانون دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود هرکاری که از دستم بر بیاد با کمال میل انجام می دم . زیر پست شکورم گفتم

شکور چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 12:05

1- به خاطر شغلم، در حال حاضر می تونم فقط قول همکاری برای تماس ها و رای زنی های تلفنی رو بدم. سابق بر این با هماهنگی نوری، مقدمات اجرای این طرح رو با شهرام مکری هماهنگ کردیم و اون بسیار خوشحال بود که بیاد دانشگاه ما. حتی برای اشکان، انگشتر متبرک... و فیلم های کوتاهش هم قول هایی به ما داد. بنابراین اگه مدیر اجرایی پیدا بشه، می تونه تو این مسائل با من هماهنگ شه


2- به نظرم، باید سریعاً یکی مدیر اجرایی بشه و کارها رو شروع کنه. سریعاً امضای دکتر میراحمدی رو بگیره و بعدش همزمان فیلم و تالار رو هماهنگ کنه. معمولاً تالار ابوریحان بعد از چند هفته از مهر که میگذره، بسیار پرتراکم میشه و سخت گیر میاد. بنابراین سریعاً برای رزروش باید اقدام کنیم

شکور

من که میگم خودمون اقدام کنیم و با اشخاص مناسب مورد نظرمون زودتر صحبت کنیم و ترغیبشون کنیم برای مدیریت اینکار. با باقری تماس گرفتم در دسترس نبود. با آقای عطارپور هم تماس گرفتم و گفتن کمی سرشون شولوغه و فعلانمیتونن مدیراجرایی این پروژه سنگین بشن.آقای حیدری هم گفتن وقت ندارن متاسفانه.به نظرم الان مونده خود خانوم ترابی.بندازیم گردنشون :دی
جهان
__________
الان ساعت ٢ بعد از ظهره. با باقری صحبت کردم ایشالا که به قول آقای شکوری ریدیفه
جهان

علیرضا ملک محمدی چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 12:21

جهان چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 14:00

چه آنونسش خوف داشت

مریم حیدری چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 14:32

من به عنوان کمک هستم

عطار چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 19:41

برای کمک هستم

برخورداری چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 20:13

هز کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم. من از 16 شهریور تهرانم

رضا ی.د پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 01:34

من به عنوان کمک هستم واینکه میخوام پروژه ی کلاس هارو اجرایی کنم واسه همین دوست دارم این با موفقیت انجام بشه که بازخورد نهایی واسه کانون بترکونه...هرگونه کمکی از دستم بیاد میکنم:)

سودابه باقری پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 16:31

برای مدیریت اجراییی اکران ماهی و گربه اعلام کاندیداتوری میکنم

آفرین به شما
امیر حیدری

ترابی شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 12:11

من هم برای کمک هستم
و مرسی از سودابه باقری

شهسواریان شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 12:12

خدا کنه اکران این فیلم جور بشه

محمدمهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 01:26

میکمکم

اسدی جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 23:53

خوندم
منم برای کمک هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد