کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای دادن در انتخاباتی با یک کاندیدا / یادآوری بندی از اساسنامه

همونطور که میدونید در انتخابات مربوط به معاونت اساسنامه فقط من کاندید شدم و این انتخابات با یک کاندید داره برگزار میشه. این اتفاق میتونه باعث شه بعضی انتخاب رو فرمایشی و (شاید از نظر اون عده) تا حدودی دور از دموکراسی بدونند و به این نوع انتخابات اهمیت ندهند و یا چون کاندید مورد علاقه خودشون در لیست نیست در این انتخابات شرکت نکنند. برای برطرف شدن این سوء برداشت ها باید به  فصل چهارم اساسنامه قسمت "ز"، بند 4 توجه کنیم که در اون میگه:


           " نهاد تصمیم گیری موظف به انتخاب معاون مسئول از بین سه گزینه ی پیشنهادی مسئول نیست...و میتونه خارج از اون سه گزینه، شخصی رو برای معاونت و...انتخاب کنه."


پس دوستان توجه داشته یاشند که به شخصی غیر از من هم میتونند رای بدهند.

نظرات 7 + ارسال نظر
عماد زردکوهی سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 14:53

شما کارت درسته امیرجان

آقایی
امیر حیدری

سعید ایزدی سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 20:19 http://kafankhafan.blogfa.com

بسیار هم خوب.
بنده از این حرکتت تقدیر می کنم

مسئول اساس نامه

تقدیر خشک و خالی فایده نداره، دیگه کمِ کمش یه فلافل...
امیر حیدری

شکور سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 20:45

حیف که نمیتونی اشک حلقه زده شده در چشمانم را ببینی
صدآورین
شکور

بابااا، خب تو هم مثه ایزدی یه فلافل دعوت کن عقده نشه برات.
امیر حیدری

ترابی سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 23:51

مرسی که این نکته رو دوباره یادآوری کردید

امیر حیدری چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 00:11

به دبیر
خواهش میکنم

به امیر چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 03:44

1000 تا دکترین نوشتم
1000 تا ماده تشریع کردم
1000 تا بحث اساسنامه ای کردم
یکی یه شوکولات به ما نداد
حالا تو یه جمله گفتی فلافل میخوای؟
جنبه تعریف داشته باش برادر

شکورم

چون خودت فلافل دوست داری گفتم، وَ اِلا هات داگ، برگر، هرچی خودت خواستی.
امیر حیدری

عطار چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 19:40

درود خدا بر تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد