کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین وبلاگی هفته سوم مرداد ماه

خانم ها و آقایان: 

زردکوهی

شکوری

رسولی

ایزدی

ملک محمدی

پشت مشهدی

زرگر

عبدی

عطار پور

جهانی پور

صالح آبادی

ترابی 

شهسواریان (شخصاً از این همه فعال بودن ایشون تشکر می کنم. )

خودم


آیا کسی از قلم افتاده؟


   ضمناً جهت رفع تشویش از اذهان عمومی عرض کنم که شنبه ی پیش حدود 10 تا نظر رفته بود تو زباله (همونا که بنده براشون با عصبانیت نوشته بودم «چه کسی بی اجازه این نظر رو پاک کرده؟ ») که دلیلش بی تجربگی نویسندگان جدید گرامی بود. خطری وبلاگ رو تهدید نمی کنه. 

نظرات 4 + ارسال نظر
عماد زردکوهی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:14

من خودم این جا عذر مجذ می خوام

خواهش می شود.
طلاکوب

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 23:53

شکور سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 03:08

صدآورین

شهسواریان سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:31

خواهش می کنم وظیفه اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد