کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تغییر در یکی از موضوعات وبلاگ نظر شما چیست؟؟؟!!!

طبق یک سری کامنت که در زیر یکی از پست ها مطرح شده بود که البته یادم نیست زیر کدام پست، بنده پیشنهاد داده بودم که یک موضوعی به اسم نقد سریال اضافه شود. خانم طلاکوب گفتند که لزومی نمی بینند ولی اگر دوستان موافق بودند اضافه می کنند.


در راستای همین صحبت ها بود که قدکساز پیشنهاد داد که اسم موضوع معرفی و نقد فیلم و کارگردان را عوض کنیم و سه زیر مجموعه به این عنوان اضافه کنیم. 


حالا پیشنهاد بنده این است که اسم نقد و معرفی فیلم و کارگردان به نقد و معرفی تغییر یابد و سه زیر مجموعه به اسم های کارگردان و بازیگر ، سریال و فیلم اضافه شود.   


لطفا نظر خود را در این باره بیان کنید تا اگر موافق بودید این تغییر در وبلاگ ایجاد شود.  


یک روز سنجاق. (مسئول وبلاگ، 5/26، 18:05)

نظرات 20 + ارسال نظر
ایزدی یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 15:09

اگه میشه یک روز سنجاق

زرگر یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 15:11

بنده هم موافقم با نظر ایزدی

رضا ی.د یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 15:13

موافق

مریم حیدری یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 15:15

بسیار موافقم .

سعید پشت مشهدی یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 16:42

موافقم

شکور یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 20:05

یا یه زیر مجموعه به نام «سایر» هم باشه یا اینکه یه راهکار دیگه ای چیده بشه تا مثلاً اگه کسی اومد در مورد یه فیلمبردار صحبت کرد، تو همین موضوع قرار بگیره
در ضمن، اونقد سریال وجود نداره که تو می گی ها!
شکور

عماد یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 21:56

کلا نقد زیاد جدی گرفته نمی شه

شهسواریان یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 22:23

مخالف

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 22:45

با نظر سعید برای نقد سریال موافقم صدرصد
باید سریال جدی گرفته بشه
موافق

سعید ایزدی یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 23:42 http://kafankhafan.blogfa.com

چرا خانم شهسواریان ؟؟؟

مسئول وبلاگ دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:24

دوستانی که دارن موافقت می کنن با کدوم پیشنهاد موافقن؟
چه تغییری باید ایجاد شه در نهایت؟

ترابی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:30

موافق

سعید ایزدی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:38 http://kafankhafan.blogfa.com

به خانم طلاکوب:

خوب وقتی دوستان موافقت می کنند دارند با پیشنهاد من موافقت می کنند دیگه. مگه چندتا پیشنهاد مطرح شده که این سوال رو می پرسید؟

پیشنهاد قدکساز و پیشنهاد شما
طلاکوب

سعید ایزدی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:14 http://kafankhafan.blogfa.com

توی این پست من پیشنهاد خودم رو تهش نوشتم و خواستم با اون موافقت کنند. و پیشنهاد من هم مثل پیشنهاد قدکسازه فقط اسماش فرق می کنه

دکترین دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 21:01

نکته:
این پست مطلقاً یک رای گیری نیست
خواهش میکنم در انتهای امر، مسئلو محترم وبلاگ، با توجه به خواست اکثریت، «این پست را به عنوان نوعی از الزام به مشورت» تلقی کرده و در نهایت «آنچه صلاح است» را در مورد مسئله ی مطرح شده انجام دهند.
از نگاه بنده، جزئیات مطرح شده در پیشنهاد موجود در این پست، مطلقاً الزامی بر دوش مسئول وبلاگ قرار نمی دهد و علت هم آن است که از مقدمه ی پست اینگونه بر می آید که این پست، یک رای گیری نیست.
کما اینکه چنانچه این پست یک رای گیری بود، خطای بزرگی به وقوع پیوسته بود.

شکور

این نظر به نظراتی که مربوط به اینه که دوستان با چه چیزی موافقت کرده اند هم ربط مستقیم پیدا میکنه.
شکور

سعید ایزدی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 22:29 http://kafankhafan.blogfa.com

به شکور:
خوب معلومه رای گیری نیست. همون اولشم گفتم که خود خانم خانم طلاکوب گفته بودند اگه دوستان موافق بودند عوض می کنند.

من این پست رو گذاشتم چون احساس می کردم که بجه ها با حرف من موافقند ولی همه کامنت رو نخوندند. اگه خانم طلاکوب اینطوری نمی گفتند من این نظر سنجی رو نمی ذاشتتم.

الان واقعا منظور این کامنتت رو نمی فهمم. نه کامنت تو نه کامنت خانم طلاکوب. اجساس می کنم پست رو درس نخوندید که این مسائل رو مطرح کردید.

توفیقی سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 00:29

ایجاد زیرمجموعه برای این موضوع بسیار مفیده
چون تعداد پست های این موضوع بسیار زیاده و بخوای دنبال یه پست بگردی،بدبخت میشی.
منم یه بار پیشنهاد داده بودم
اما نه به این سبک
فکر میکنم تاحالا انیمیشن بیشتر نقد و معرفی شده تا سریال.
من پیشنهاد داده بودم در کل فیلم ایرانی و خارجی
فکر نمیکنم اونقد سریال معرفی بشه که یه بخش جدا هم براش بذاریم.زیادی میشه.

شکور سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 01:10

بابا جا برای سوتفاهم وجود داشت
سوتفاهم اینکه چون ملت موافق موافق میگن، این یه الزام میشه برای مسئول وبلاگ

باز هم تاکید می کنم روی همون سایر
با توجه به حرفایی که خانم توفیقی زدند هم واقعاً این موضوع تا کجا می تونه ریز بشه؟
آیا انیمیشن هم جدا بشه؟
سایر هم بیاد
یا به قول عماد، نقد هم بیاد؟
پیشنهاد میکنم مسئول وبلاگ روش مستقلاً هم یه فکری بکنن
شکور

شهسواریان سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 12:30

آخه اونقدر حرکت مفیدی نیس و الانش بهتره :))

سعید ایزدی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 01:07 http://kafankhafan.blogfa.com

به مسئول وبلاگ:

چه شد خانم طلاکوب عوض نمی کنید؟؟؟

چرا. یه کم سرم شلوغه. عوض می شود به زودی... :)
طلاکوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد