کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

8 پوستر که هیچگاه استفاده نشدند!

حالا که بحث پوستر فیلم‌ها داغه، دیدم بد نیست اگر نگاهی هم به پوسترهای منتشر نشده بندازیم. این‌ها 10 8 تا از معروف‌ترین پوسترهایی هستن که سازندگان اون فیلم‌ها تصمیم گرفتن ازشون استفاده نکنن. تصویر سمت چپ، پوستر استفاده نشده و تصویر سمت راست، پوستر اصلی فیلم است.

به نظر خودم که یعضی‌هاشون از پوستر اصلی بهترن. نظر شما چیست؟


ویرایش در تاریخ 21 مرداد ساعت 1:49 بامداد توسط نگارنده

  














نظرات 11 + ارسال نظر
عماد زردکوهی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 01:13

clockwork چقدر از پوستر اصلیش بهتره ! بعید بود از کوبریک !

شکور سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 01:18

به نظرم پوستر استفاده نشده ی درخشش و جنگ ستارگان از پوستر استفاده شده اش بهتره.

مسئول به معاون :) سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 01:57

میتونید دسته بندی عکس های خاص بذارید به نظر من.

شکور سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 02:00

پوستر استفاده شده برای زن آهنین، از نظر من بسیار کلیشه ایه. استفاده نشده اش هم خوب نیست!

و در کل آفرین به پست های عجیبت
و همچنین اینکه اصلاح کردن پستت رو هم متذکر شدی
شکور

علی عبدی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 02:17

به نظر خودم از بین این 8 تا، درخشش و سرآغاز پوسترای اولیه شون بهتر بوده.

به جناب شکوری: متشکرم

به مسئول محترم وبلاگ: اتفاقا اول این دسته بندی رو گذاشتم. بعدش با خودم فکر کردم اون بخش باید بیشتر مربوط به بخش "عکس" از عبارت "کانون فیلم و عکس" باشه و اینها هم پوستر فیلمن. بدون شک کسی که دنبال عکسه پوستر فیلم به کارش نمیاد. برا همین صرف نظر کردم

سعید ایزدی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 04:20 http://kafankhafan.blogfa.com

جالب بود.

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 11:02

shining همون اصلیش بهتره به نظر من

مریم حیدری سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 12:17

پوستر اولی درخشش به نظرم خیلی با حاله

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 12:41

به نظرم فقط پوستر استفاده نشده ی shining خوبه بقیه نه پوستر استفاده شده ی جنگ های ستاره ای هم که افتضاحه .

برخورداری سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 23:35

ترابی چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 12:48

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد