کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ساخت کلیپ

سلام دوستان من قصد دارم کلیپ کلمعرفی امورفرهنگی رو درقالب پروژه شخصی بسازم و بچه هایی که میخوان همکاری کنن همینجا اعلام کنن خیلی ها هم از قبل اعلام همکاری کردند چیزی که من مدنظرمه بیشتر شبیه فیلمه با تعداد زیادی بازیگر که تماما از فیلمبرداری که انجام میدیم استفاده میشه تا عکس های آرشیوی و البته قبل از شروع کار تاییدش رو خواهم گرفت و تیم ام هم کم کم داره جمع میشه اونایی که تاحالا نگفتن اگر میخوان حضور داشته باشن حتما بگن.

رابین ویلیامز در ۶۳ سالگی از دنیا رفت

خبر فوری "کافه سینما": رابین ویلیامز، معلم رومانتیک و سرخوش "انجمن شاعران مرده"، در ۶۳ سالگی از دنیا رفت + پلیس احتمال خودکشی را هم می‌دهد /

به گزارش کافه سینما ویلیامز سال ۱۹۹۷ برای بازی در نقش مکمل

برای فیلم «ویل هانتینگ خوب» جایزه اسکار برده بود. پلیس محلی به خاطر وجود

شواهد خفگی، احتمال خودکشی داده است

اما اعلام نتیجه نهایی را به بعد از تکمیل تحقیقات موکول کرده است.

  ادامه مطلب ...

خاطرات 1

سلام ازونجایی که دیگه کم کم احساس پیری میکنم گفتم شاید بد نباشه شروع کنم به نوشتن یکسری از خاطرات کانونی
دقیق یادم نیست سال 87 بود یا 88 سال اکران فیلم پرسه درمه بود و کانون فیلم دانشگاه علامه که قصد اکران این فیلم رو با عوامل داشت سه نفر از کانون دعوت کرد که از بچه ها من و دبیروقت کانون خانم وفایی و خانم محمدنژاد رفتیم خب پذیرایی خوبی شد از ما تو بین اون همه شلوغی تو جایگاه vip ایشون نشستیم موقع نقد فیلم رسید و منتقدی که آورده بودن حسین نقیبی (از منتقدان مجله 24) همینجوری چپ و راست از فیلم فقط تعریف میکرد تاجایی که منی که از فیلم خوشم اومده بود صدام دراومد و رفتم پشت تریبون و گفتم بهتره جناب منتقد جای فقط تعریف خب یه چندتا ضعف فیلم هم بگه مثلا نریشن های شهاب حسینی مستقیما از فیلم 21 گرم برداشته شده یا چندتا پلان نامربوط که الان دقیقش رو یادم نیست ولی منتقد با گفتن اینکه این فیلم به نظرش بهترین فیلم کل سینمای بعد انقلابه بحث رو عوض کرد.
خب انروز هم گذشت و ما برگشتیم خونه خب حدس میزنید آخرش چی شد?!

اون منتقد سال بعدش یک نقش تو فیلم بعدی کارگردانش (اینجا بدون من) گرفت!

8 پوستر که هیچگاه استفاده نشدند!

حالا که بحث پوستر فیلم‌ها داغه، دیدم بد نیست اگر نگاهی هم به پوسترهای منتشر نشده بندازیم. این‌ها 10 8 تا از معروف‌ترین پوسترهایی هستن که سازندگان اون فیلم‌ها تصمیم گرفتن ازشون استفاده نکنن. تصویر سمت چپ، پوستر استفاده نشده و تصویر سمت راست، پوستر اصلی فیلم است.

به نظر خودم که یعضی‌هاشون از پوستر اصلی بهترن. نظر شما چیست؟


ویرایش در تاریخ 21 مرداد ساعت 1:49 بامداد توسط نگارنده

  ادامه مطلب ...

دعوت از موتمن برای نشست هایی در قالب گدار و سینمایش

از آنجایی که مدتیه در کارگاه های مختلف نشست در قالب شناخت کارگردان و جهن بینیش رایج شده و باتوجه به تعامل مثبتی ک کانون در کلاس های کارگردانی با فرزاد موتمن داشت ، با توجه به علاقه ی وافر موتمن به گدار و شناخت اجزای سینمای منحصر به فردش فکر کردم به بهانه ی خداحافظی آقای خاص از سینما هم که شده بتونیم نشست هایی در قالب گدار و سینماش داشته باشیم اما به اینکه چقدر تحقق یافتنیه چندان واقف نیستم واسه همین خواستم که مساله رو از طریق کانون پیگیری کنم تا اگه بشه یک بار دیگه با آقای موتمن این بار در مورد این کارگردان همکاری داشته باشیم