کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوالی ایمیلی!

«به نام خدا
سلام
 من میخوام یه پروژه تابستانی بردارم و آن را به صورت مجازی پیگیری کنم. میخواستم از تجربیات بچه ها استفاده کنم و بپرسم به نظرشان چه گونه فعالیت هایی این گونه می شود؟»
دوستان محترم پاسخگو باشید لطفاً.
مسئول وبلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
به مسئول وبلاگ یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 20:39

یادمه همچین سوالی قبلا هم مطرح شده بود که پاسخ های بسیار مفصلی بهشون دادیم
شما یادتونه؟
شکور

من هم میخواستم بگم که قبلا این سوال رو دیدم وجواب داده شده
ترابی
------------------------
بله ایشون همون شخص هستن. و اینطوری که من فهمیدم دفعه قبل سوالشون در مورد امکان پذیر بودن کلیت ماجرا بود. و این بار پروژه های امکان پذیر و تجربیات بچه ها.
طلاکوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد