کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تذکر به مسئول حق رای

قابل توجه مسئول حق رای و مسئول اساسنامه


نتیجه رای گیری "اولین داوری" و "مدیر اجرایی معارفه" چرا اعلام نشده؟

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 00:56

عماد زردکوهی یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 08:56

nafise saleh یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 20:42

ضمن اینکه بابت تاخیر عذر خواهی میکنم میخواستم بگم من نفهمیدم این قضیه ی مدیر اجرایی معارفه چی شد بالاخره؟!!!...رای هارو بذارم با وجود اینکه انصراف داده شده؟!!!

من هم موافقم منتظر نظر ایزدی در مورد این قضبه باشید.
به نظر من اگه وقتی رای گیری تمام شد، رای های خانم جهانی پور همچنان بیشتر از خانم نجاتی بوده، دیگه نیازی به رای گیری نیست و خانم جهانی مدیر اجرایی هستن
شکور
--------------------------------
به نظر من این رای گیری باطله
چون خانم جهانی پور چند روز بعد از تمام شد رای گیری گفتند بر می گردند.
اگر بخواند دوباره مسئول بشند بایند یک رای گیری دیگه انجام بشه.
ایزدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد