کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلیپ معاونت فرهنگی/رفع ابهام/اعلام علاقه مندان

در صحبتی که با دکتر میراحمدی داشتیم ایشون پیشنهاد دادن که امسال مسئولیت ساخت کلیپ معرفی معاونت فرهنگی رو در روز معارفه، کانون فیلم برعهده بگیره؛ به طوری که کلیپ کانون هم در آن ادغام بشه و کلیپ برای کل مجموعه معاونت باشه.

این جدای کلیپی است که ما هرساله به طور جداگانه برای معرفی کانون فیلم تهیه و پخش میکردیم.


این کلیپ حدودا 10 دقیقه و حاوی اطلاعاتی برای معرفی مجموعه معاونت باید باشه. یک سری عکس و فیلم(تقریبا 10 گیگ) رو آقای پشت مشهدی زحمت کشیدن و از آقای جعفری گرفتن ولی این مقدار به نظر کافی نمیاد و هماهنگ کردم که سه روز باز بودن دانشگاه در صورت امکان اطلاعات بیشتری رو ازشون بگیرم.


به محض مشخص شدن مدیر اجرایی این پروژه هماهنگی های نهایی این کار با امور فرهنگی انجام میشه (برای بحث مجوز ها و بحث مالی و غیره). 

و در پایان همه کسایی که علاقه دارن ساخت این کلیپ رو برعهده بگیرن هرچه سریعتر اعلام آمادگی کنن.

ممنون

ترابی


فعالین کلیپ : آقای پشت مشهدی

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا ملک یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 00:01

بنده اعلام امادگی میکنم...

سعید پشت مشهدی یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 05:02

من برا ساخت کلیپ اعلام آمادگی میکنم و براش ایده خاص و بزرگی هم دارم

عماد زردکوهی یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 08:57

طبق معمول کاری از دستم ساخته بود در خدمتم

علیرضا ملک یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 12:00

بنده در قالب کمک به سعید اعلام امادگی کردم ( شفاف سازی)

اسدی یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 13:25

منم برای کمک به آقای پشت مشهدی اعلام آمادگی میکنم

مریم حیدری یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 14:47

من هم میتونم کمک کنم

سعید پشت مشهدی دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 11:29

چقدر خوبه بچه ها هنوز ساخت کلیپ قطعی به من نیفتاده اعلام کمک میکنم راضیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد