کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلیپ معاونت فرهنگی/رفع ابهام/اعلام علاقه مندان

در صحبتی که با دکتر میراحمدی داشتیم ایشون پیشنهاد دادن که امسال مسئولیت ساخت کلیپ معرفی معاونت فرهنگی رو در روز معارفه، کانون فیلم برعهده بگیره؛ به طوری که کلیپ کانون هم در آن ادغام بشه و کلیپ برای کل مجموعه معاونت باشه.

این جدای کلیپی است که ما هرساله به طور جداگانه برای معرفی کانون فیلم تهیه و پخش میکردیم.


این کلیپ حدودا 10 دقیقه و حاوی اطلاعاتی برای معرفی مجموعه معاونت باید باشه. یک سری عکس و فیلم(تقریبا 10 گیگ) رو آقای پشت مشهدی زحمت کشیدن و از آقای جعفری گرفتن ولی این مقدار به نظر کافی نمیاد و هماهنگ کردم که سه روز باز بودن دانشگاه در صورت امکان اطلاعات بیشتری رو ازشون بگیرم.


به محض مشخص شدن مدیر اجرایی این پروژه هماهنگی های نهایی این کار با امور فرهنگی انجام میشه (برای بحث مجوز ها و بحث مالی و غیره). 

و در پایان همه کسایی که علاقه دارن ساخت این کلیپ رو برعهده بگیرن هرچه سریعتر اعلام آمادگی کنن.

ممنون

ترابی


فعالین کلیپ : آقای پشت مشهدی

خرده گفتاری من باب سینما : فرزند ناخلف خانواده


شاید زمانی که برادران لومیر به آرزوی دیرینه خودشوت من باب ثبت تصاویر (متحرک) دست پیدا کردند ، قدمت عکاسی چنان ن سایه ای به حضور سینما می انداخت که انگار سینما از ازل عارضه ای بود برخاسته از بطن عکاسی . وقتی هم که به عنوان هنر هفتم خودش رو معرفی می کرد، 

ادامه مطلب ...

ورود به سایت کانون

ضمن سلام به همه ی دوستان عزیز کانونی و تشکر از مسئول محترم وبلاگ سرکار خانم طلاکوب من باب راهنمایی و عضویت امیدوارم حضورم در کنار دوستان مثمر ثمر باشه و بتونیم با مباحثه و تبادل نظر به افرایش کیفیت وبلاگ و دانسته های خودمون اضافه کنیم

مطلع باشید که / برنامه ی باز بودن دانشگاه

در این 3 هفته ای که دانشگاه برای المپیاد علمی دخترانه قرقه، دوستانی که کارهای ویژه ای دارن می تونن با تماس با فرهنگی و هماهنگی های لازم با حراست، برای انجام کارشون به فرهنگی مراجعه کنن.(اگه مدیر پروژه نیستید بهتره اول با دبیر هماهنگ باشید). همچنین یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ی هفته ی دیگه دانشگاه برای ورود دانشجوها بازه و بچه های فرهنگی هم هستن.

خود من میخوام هفته بعد برای پیگیری ادامه ی جریان افطار به فرهنگی برم.

شکور