کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه ی رای گیری معاونت حق رای

دوازده نفر در این رای گیری شرکت کردند.نتیجه ی رای گیری:

1.نیلوفر شهسواریان :8 رای

2.شیدا ضمیری:2 رای

3.فائزه محمد نیا :1 رای


نیلوفر شهسواریان به عنوان معاون حق رای انتخاب شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
شهسواریان سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 21:40

مبارکه !
البته شنیده بودم این سِمت اونقد طرفدار نداره، ولی نمیدونم چقد دوست دارم این مسئولیت رو
راستی من شمردم ده نفر بود، حالا زیاد هم فرقی نداره

emaad چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 03:23

اسدی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 10:44

من از همین جا این سمت رو بهت تبریک میگم

مچکرم
شهسواریان

nafise saleh پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 13:24

به نیلوفر شهسواریان:
اگه ده نفر بودند من اون دو تا رای اضافی رو از کجا میاوردم؟!یک نفر هم به هیچ کس رای نداده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد