کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

داوران اولین داوری

فقط 5 نفر برای اولین داوری کانون کاندید شدن :

خودم 

آقای شکوری

آقای قربانی

آقای عطارپور

و خانم جهانی پور

آیا این 5 نفر رو برای این داوری مناسب میدونید؟

تا پایان روز سه شنبه موافقت یا مخالفت خود را اعلام کنید.

پایان رای گیری سه شنبه 14 مرداد ساعت 11


برای اطلاع بیشتر به پست های زیر میتونید مراجعه کنید:

برای اولین داوری، نامزد کم داریم 

اولین داوری در کانون / رای گیری

نتیجه رای گیرری اولین داوری در کانون


تا سه شنبه شب سنجاق خواهد بود. (مسئول وبلاگ، 5/13، 22:10)


نظرات 14 + ارسال نظر
ترابی یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:03

اگه میشه تا پایان زمان رای گیری سنجاق باشه

جهان یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:10

موافق

شکور یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:15

برای جلوگیری از اتفاقات منفی در آینده ی کانون باید صراحتاً عرض کنم:
علی رغم اینکه به عنوان یکی از اعضای نهاد تصمیم گیری از همگی دوستان حاضر در این لیست بسیار ممنونم که برای حل شدن داستان پا پیش گذاشته اند ولی باید عرض کنم خود من ازونجایی که کسی نامزد نشده و همچنین کار باید به پایان برسه، با هر 5 نفر موافقم وگرنه دوستانی از این جمع رو هنوز به هیچ عنوان دارای پتانسیل لازم برای امر داوری نمی دونم.

به هر حال ازونجایی که خودم در بین گزینه ها هستم، تمام تلاشم رو می کنم که کار به نتیجه ی عادلانه و منطقی برسه ولی این رای گیری نباید مورد تمسک استنادی برای داوری های بعدی قرار بگیره.

داوری باید با افراد خیلی گنده تری (از لحاظ منطق و شناخت تشکیلات دانشجویی و البته انصاف) انجام بشه.
شکور

پیشنهاد میکنم اگه شدنیه یه بار دیگه درمورد تعداد کسانی که برای داوری انتخاب میشن رای گیری بشه
اسدی

جهان یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:44

من صرفن واسه این کاندید شدم که دیدم گزینه پنجمی نیس و کار داره عقب میفته و یه وقفه دوباره برای حل شدن این مشکل میتونه پیش بیاد وگرنه علاقه خاصی به این کار به شدت سخت نداشتم

سعید ایزدی یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 23:47 http://kafankhafan.blogfa.com

منم با حرف عباس موافقم و امیدوارم بودم افراد بزرگتری کاندید می شدند.
با این حال موافق

آیا پیشنهادتون که دو طرف برن با کسانی که فکر میکنن مناسبن صحبت کنن مورد توجه قرار گرفت؟
اسدی

emaad دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 00:07

بسیار خوب

سعید پشت مشهدی دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 00:46

موافق همه تیم هستم.

زرگر دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 07:39

بله

پیروزبخت دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 21:19

الان باید به یکی از این 45نفر رای بدیم؟!
چرا هیشکی رای نداده پس!
من از اونجایی ک حق رای ندارم ولی خودمو محقش میدونم به اقای عطارپور رای میدم

بنده شرایط فعال بودن رو براتون توضیح دادم. بیشتر نظر بذارید تا واقعاً محقش بشید...
ضمناً این تیم قراره داوری کنن. باید موافقت یا مخالفتتون رو با کل این تیم اعلام کنید.
طلاکوب

طلاکوب سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 12:16

موافق.

علیرضا سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 14:09

موافق

nafise saleh سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 15:00

اسامی حق رای داران:
قدکساز
ترابی
جهانی پور
امیر حیدری
شکوری
اسدی
عطار پور
رسولی
صالح آبادی
قربانی
گلخندان
عبدی
پشت مشهدی
زرگر
ایزدی
نجاتی
حق طلب
طلاکوب
عبقریان
ملک محمدی

حد نصاب:5 نفر

امیر حیدری سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 22:54

موافق

plus شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 11:22

موافق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد