کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخبار نامربوط

ویرایش در 00:40 به تاریخ 9 مرداد توسط نگارنده. 

 زحمت فیلمنامه رو ممد فینی داره میکشه، از همینجا براش دست تکون میدم.

از مهدی رسولی خجالت کشیدم که این همه دوره میذاره و آخرش سرِ همه فیلم‌ها زحمت فیلم‌برداری رو می‌ندازیم گردنش، با چند نفر دیگه صحبت کردم و قرار شد بعد از این که نمونه کارهای عکاسی‌شون‌ رو دیدم فیلم‌بردار رو انتخاب کنم. اگر کسی هست که مایل به انجام این کار هست اینجا اعلام کنه تا یه جوری نمونه کارهاش رو بررسی کنم.

و این که فعلن پروژه رو با اسم رمز "آواز دُهل" بشناسید تا بعدن اسم رسمیش رو اعلام کنم.

اضافه شده بعد از ویرایش: فیلمبرداری تا اواخر شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:39

آفرین آفرین آفرین
خیلی خوووووبه...
خوشحال شدم.
موفق باشید و هر کمکی خواستید بگید.بتونم در خدمتتون هستم حتما

شکور پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:55

تنور تولید داره باز داغ میشه.
زودتر از اینها باس می ساختی.
شکور

اسدی پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:57

آقا اصل پست 9 مرداد منتشر شده اونوخ ویرایشش 8 مرداد بود
شما از اون دسته آدمایی هستید که مثلا بهار 93 میگید امسال یعنی سال 92 ؟

منم دوست دارم اگه کاری از دستم بر میومد باشم کمکتون کنم
یه خورده تدوینم بلدم که تا اون موقع خیلی بهترم میشه در اون زمینه هم کمک خواستید هستم

دست شما درد نکنه.
نه.
حتمن اگه کمکی خواستیم از حضورتون استفاده میکنیم.
قدکساز

عطار پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 01:29

درود بر تو که مثل من تا ۲۶ سالگی واسه فیلم ساختن معطل نکردی!
با آرزوی موفقیت

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 06:54

موفق باشی
محسن هر کمکی خواستی رو من حساب کن

شهسواریان پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 14:22

حالا چرا نامربوط؟
من توی هر فیلمی که بخواد در کانون ساخته بشه اعلام آمادگی می کنم، مگه اینکه واقعا نتونم بیام

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 23:16

هرکی از مهدی رسولی خجالت بکشه ینی مهدی رسولی رو اصن نمی شناسه .. . .
 
کاری داشتی بهم.بگو و خجالت نکش . . .

emaad شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 16:46

ایشالا موفق باشی کارم بود ما در خدمتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد