کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری مدیر اجرایی معارفه

به سختی تونستم برای چند دقیقه نت پیدا کنم تا این پست رو بذارم. دو نفر برای مدیریت اجرایی معارفه کاندید شدن دوستان براساس توانایی های این کاندیداها تا زمان مشخصی شده یکی رو برای این مسئولیت انتخاب کنید تا هرچه سریعتر کار خودشون رو شروع کنند.

کاندیداها بدون هیچ اولویت خاصی:

1.پریسا جهانی پور 

2. فرانک نجاتی


پایان رای گیری 15 مرداد

نظرات 44 + ارسال نظر
شهسواریان چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 22:01

آدم نمیدونه کدوم یکی از این دوستان رو انتخاب کنه ... انتخاب سخته
بذارید یه کم فکر کنم، اممممم
پریسا جهانی پور

علی عبدی چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 23:47

نجاتی

nafise saleh چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 23:58

حق رای داران:
گلخندان
جهانی پور
ترابی
قربانی
شکوری
صالح آبادی
عبدی
اسدی
پشت مشهدی
زرگر
ایزدی
رسولی
عطارپور
نجاتی
حق طلب
قدکساز
شهسواریان
مثبت
طلاکوب

حد نصاب: 5 نفر

nafise saleh پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:01

با وجود اینکه هی یادش میره گوشی من فارسی نمیخونه ()ولی بازم بهش رای میدم: پریسا جهانی پور

وقتی گوشیتو از غرفه معارفه محض تزیین آویزون کردم کلن اصن اون وخ می فهمی
جهان

جهان پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:05

به نظر من هم انتخاب سخته
من فرانک نجاتی را بسیار با مسوولیت و مدیر میدونم.
طبیعتن دوست دارم خودم رای بیارم و به خودم هم رای میدم اما در هر صورت تصمیم نهاد تصمیم گیری هر چی باشه عمیقا بهش احترام میزارم و برای معارفه امسال تمام تلاش خودم رو میکنم حالا چه مدیر اجراییش باشم چه نباشم.
رای : خودم

محسن قدکساز پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:21

2

امیر حیدری پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:30

به نظر من تیم نجاتِ جهان رو تشکیل بدیم و از هر دوی این دوستان استفاده کنیم.
مثلا پیگیری های مربوط به امور فرهنگی با یکی باشه، غرفه و برنامه هاش با اون یکی.
چون تو معارفه بعضی وقت ها اورلپ شدید پیش میاد 2تا مسئول داشته باشیم خوبه. به شرط اینکه بعد از انتخاب کارهای ماژور رو سریعا بین خودشون تقسیم کنند و مسئولیت کارهای کوچیک تر رو هم هر دو به عهده بگیرند.

موافق
اگه این فکر به رای گیری گذاشته نشد ,خانم جهانی پور
اسدی

به مسوول حق رای پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 00:42

من متوجه معیار حق رای نشدم
فعالینی که آقای عطارپور چند روز پیش تو یه پست اعلام کردن چرا نمی تونن رای بدن؟
آقای مثبت چرا حق رای دارن؟
جهان

تا اونجایی که من میدونستم فعالیت ها در اعلام فعالین تا دو هفته قبل تاثیر داشت آقای مثبت حدودا سه هفته پیش فعالیت وبلاگی داشتن !!!
اسدی
_____________
خب عرض شود که من به کامنت خودم تو قسمت پاسخ یه سوال اضافه کرده بودم اما گویا دست خانم اسدی خورده و پاک شده.البته اگه اشتباه نکنم :-)
دوباره می نویسم:
مریم حیدری مگه مسوول آرشیو نیست؟
چرا حق رای نداره؟
جهان
.........................................................
خوب عرض کنم خدمتتنون که آقای عطار پور که جزء حق رای داران هستند!
حق رای مثبت به خاطر فعالیت های طی سه هفته قبله.هر وقت سه هفته شون تموم شد دیگه حق رای ندارن.(حق رای در تابستون بر اساس فعالیت های سه هفته محسوب میشه)
طبق قوانین حق رای در تابستون مسئول آرشیو جزء سمت هایی که همیشه حق رای دارن محسوب نمیشن.به همین دلیل مریم حیدری به دلیل خاص مسئول آرشیو بودن حق رای نداره.
ممنون که پیگیر بودی برای حق رای داران
چقدر "حق رای " رو تکرار کردم.(اصن ذوب شدم تو این سمت)
نفیسه صالح آبادی

به مسوول حق رای پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 01:26

نمیدونم چرا پاسخم به کامنت ها پاک میشه.
پاسخت رو پاسخ دادم اما پاک شد
اینجا دوباره مطرح میکنم.
کامنتم رو دقیق نخوندی گویا
من آقای عطارپور رو نپرسیدم فعالینی که تو پست اخیرشون اعلام کردن رو پرسیدم.
فعالین فیلمشون.
روی دسته بندی گزارش فعالیت کلیک کن.
دومین پستی که میاد پست اعلام فعالین اقای عطارپوره.

یه سوال خیلی خیلی مهم:
مطمینی تو اساسنامه همچین چیزی راجع به حق رای مسوول آرشیو تو تابستون اومده؟!!؟
مطمینی؟؟؟؟؟
جهان

عجیبه...من اون پست رو خوندم و فعالینش رو هم وارد کردم.گویا سه نفر اضافه شدن.الان ویرایش میکنم در هر حال.
در مورد مسئول آرشیو هم به شدت مطمئنم.چون اصلا خود آقای ایزدی همچین چیزی رو به من گفتند.
نفیسه صالح آبادی

به مسوول حق رای پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 01:36

اگه همچین چیزی تو اساسنامه وجود داره و من مطلع نیستم.متن مربوط بهش رو تو کامنتا کپی کن.ممنون
جهان

چشم حتما فردا این کار رو هم میکنم.
نفیسه صالح آبادی

nafise saleh پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 01:37

ادامه ی حق رای داران:
قاسمی
ملک محمدی
عبقریان

سعید ایزدی پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 02:06 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم نجاتی

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 02:09

به نظر منم جفت اشون با هم حرف بزنن اگه میتونن مشترکا مدیر اجرایی بشن و اینو به عنوان گزینه سوم بزارن مطمئنا رای بیشتری براش جمع میشه.

ولی من چندان با نظر آقای حیدری موافق نیستم.
اون هم صرفا به خاطر اینه که روحیه خودم رو می شناسم.
کلا با دو تا شدن آشپز مخالفم .
ترجیح میدم یک نفر مدیریت کنه.
باز هم میگم که این مخالفت به خاطر شناختم از خودم بعنوان یکی از کاندیداهاست وگرنه ایده خوبیه.
جهان
----------------------------------------------
قصد بر این نیست که دو مدیر باشه. میخوایم برنامه ها رو بین 2 نفر تقسیم کنیم که به کسی فشار نیاد. و یا اتفاقی که پارسال برای روز ثبت نام افتاد پیش نیاد.
حیدری
_________________________________
اگر اینطور هست که شما میگین من تابع تصمیم جمعم.هر چی صلاحه همون بشه...
جهان

سعید ایزدی پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 02:17 http://kafankhafan.blogfa.com

در کل این که مسئول سمت حق رای دارد یا نه موردی در اساس نامه گفته نشده.
سال پیش سر این موضوع من و عباس و امیر یک جلسه تشکیل دایم و توش این مورد رو صجبت کردیم. توی اون زمان به این نتیجه رسیدیم که هر مسئول باید یک سری فعالیت های مداوم رو انجام بده که نمی تونه اعلام فعالیت کنه چون یک کار روتینه. و اگه اون کار ها رو انجام نده داره کوتاهی می کنه . بنابر این تصمیم بر این بود که اگر سمتی فعالیتی در طول یک هفته انجام نداد. امیر به عنوان دبیر توی وبلاگ تذکر میده و مسئول حق رای در اون زمان نباید مسئول سمت رو فعال حساب کنه که به خانم توفیقی که مسئول حق رای بودند گفتیم.
ولی بعد از مدتی فهمیدیم که این طور نیست و لزوما مسئولین سمت فعالیت انجام نمی دند. برای همین اومدیم مسئول کتابخونه که عملا بیکار بود رو حذف کردیم.

بعد هم رسیدیم به این که آرشیو کاری انجام نمی ده و هر موقع هم کاری انجام می ده اعلام فعالیت می کنه . چون در مرحله آماده سازی آرشیو و مرتب کرنشه و هنوز به کار های روتین نرسیده.
ولی در مورد باقی سمت ها اینجوری نیست.
مسئول لوکیشن که همیشه باید حواسش به همیشه به لوکیشن باشه همیشه فعاله.
مسئول اساس نامه همیشه داره وبلاگ رو چک می کنه و به سوال افراد جواب میده و همیشه حواسش هست خلافی صورت نگیره.
مسئول مالی همیشه باید حواسش به مسائل مالی باشه و هر کسی در لحظه که به مشکل خورد باهاش تماس می گیره

این ها یک سری برداشت منطقی از اساس نامست که توی اساس نامه مستقیما نیومده

مسئول اساس نامه

1- خلاء قانونی حس میکنم

2- عبارات زیر از مسئول احراز حق رای در الفظ اشتباه هستن:
«طبق قوانین حق رای در تابستون مسئول آرشیو جزء سمت هایی که همیشه حق رای دارن محسوب نمیشن.به همین دلیل مریم حیدری به دلیل خاص مسئول آرشیو بودن حق رای نداره.»

3- کاش این برداشت رو به شکلی کلی به عنوان تفسیر اساسنامه ای در قسمت احراز حق رای و همچنین فعالیت در اساسنامه درج میکردی.

4- برداشت منطقی ای که گفتی، چندان برداشت بدیهی ای نیست. بنابراین نیاز به اعلام داره تا ذهن سایرین برای رسیدن به این نتیجه گیری، کمک بشه.


شکور
-----------------------------------------
من فکر نمی کنم خلا باشه.
آره منم وقتی که خوندم فکر نمی کردم از حرفم اینطور برداشت کرده باشند چون فکر می کردم از مسئول قبلی یک پیشزمینه ای بهشون رسیده باشه .
درسته کوتاهی از منه که قبلا برای روشن شدن توی وبلاگ ننوشته بودم. ایشالا به عنوان توضیح اساس نامه پستش می کنم.
مسئول اساس نامه

----------------
خلاءی که حس میکنم اینه:
تعریف مسئول احراز حق رای، با احصای اختیارات و تکالیفش.
به ویژه اشاره به اینکه آیا مسئول احراز حق رای ملزمه که گزارش فعالین رو فعال حساب کنه یا باید قضاوت کنه.
همچنین اینکه اگه گزارش فعالیت نبود، آیا حق داره کسی که گزارش فعالیتی براش داده نشده رو فعال حساب کنه یا نه..
این قسمت مربوط میشه به مسئولین سمت و دبیر.
اینجاش به شدت خلاء داریم.
آیا مسئول احراز حق رای میتواند خودش فعال بودن فردی در سمت دبیری یا مثلاً لوکیشن را بدون گزارش فعالیت احراز کند؟
به نظرم باید پاسخ به این سوال، در قالب یه ماده، زیر سمت احراز حق رای آورده بشه.
شکور

سعید ایزدی پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 02:30 http://kafankhafan.blogfa.com

بنده به شدت با امیر حیدری مخالفم.

به نظرم باید یک نفر باشه که بشه پیگیری کار ها رو از اون کرد. اگر دو نفر باشند تجربه ثابت کرده که خیلی از کارها به خاطر اینکه طرف فکر کرده که اون یکی انجام میده معطل مونده میشه. تازه مواردی که هر کسی یک نظر داره و امکان داره نظر دو مسئول مخالف باشه زیاد هستش. و در کل چه لزومی که ما و مسئول انتخاب کنیم. هر کسی که مسئول شد می تونه یکی رو بزاره که یک سری از کارها رو انجام بده. مثل سال پیش که سعید کارهای روز ثبت نام رو سپرد به خانم ترابی یا جلسه با ورودی های جدید رو به خانم جهانی پور .
اگه میشه یک دلیل بگو مشکل این که یک نفر رو مسئول کنیم و اون تقسیم وضایف کنه چیه .

ولی در کل دوستان اگر با حرف امیر حیدری موافقند توی رای گیریشون بنویسند هر دو نفر که یک رای گیری دیگه نخواد.

توی پروژه هایی که کار زیاد داره اگه دو نفر باشن بدم نیست . مثلا توی پروژه ی دهلیز که آقای شکوری مدیر اجرایی بودن پیدا کردنشون کار ساده ای نبود ولی اگه دو نفر باشن و نیاز به انتقال موضوعی باشه خوب وقتی دوتا باشن پیدا کردن راحتتره و با انتقال موضوع مساله زود تر هم حل میشه اما خوب با توجه به نظر خود خانم جهانی پور چون مخالف بودن خوب شدنی نیس
اسدی
______________________
مدیراجرایی دهلیز آقای حیدری بودن.
جهان
----------------------------------------------
به سعید
ببین اسم معارفه یه مفهوم شده که داره به برنامه های زیادی اطلاق میشه که هیچ دلیلی نداره یه مسئول داشته باشه. مثلا چرا باید برنامه های روز ثبت نام و برنامه روز جشن ورودی ها یه مدیر داشته باشه؟ ما میتونیم این 2تا رو به اشخاص متفاوتی بسپریم.
و الا هر کسی میدونه که یک کار رو نباید به دو نفر سپرد.
حیدری
----------------
به امیر:
منظور از معارفه، صرفاً کار های کانون در روز معارفه ی دانشجوها در تالار ابوریحان (یا امام علی) هست نه بیش از اون. بیش از اون باید پروژه های دیگه ای تعریف بشن.
سال پیش چراغ اومد همه رو یکی کرد و بهش گفت «پکیج» وگرنه عرف کانون اینه که به روزی که دانشجوهای جدید تو تالار جمع میشن میگه معارفه.
شکور
--------

محسن قدکساز پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 03:02

با توجه به شناختی که از هر دو کاندیدای محترم دارم فکر میکنم این اتفاق خیلی جالب نباشه که هر دو مدیر اجرائی باشن. مسلمن هر کدوم مسئول بشن دیگری از توانش دریغ نمیکنه برای کمک به مسئول.

صحیح است :-)
جهان
----------------------------------
اشتباه نکنید! هر دو مدیر اجرایی یک کار نمیشن.

حیدری

زرگر پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 12:21

ممتنع

محمد گلخندان پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 13:33

خانم نجاتی

وقتی لفظ «معارفه» به کار میره، عرف کانون این معنا رو استنباط میکنه:
برنامه ریزی و مدیریت فعالیت ها برای شرکت کردن کانون در روز جلسه ی معارفه ی دانشجوهای جدید در تالار ابوریحان یا امام علی(یا تالاری که دانشگاه برای این موضوع در نظر بگیره)
بنابراین فعالیت هایی مثل روز ثبت نام یا اکران های خاص کانون برای معارفه ی دانشجوهای جدید رو در بر نمیگیره
سال پیش همه ی اینها در قالب «پکیج معارفه» با تعریف خاص چراغعلی به شکل یک پروژه ی کلی برگزار شد.
در این رابطه باید برای روز ثبت نام، روز معارفه و اکران خاص کانون برای معارفه مدیران اجرایی جدا انتخاب بشن.
به شخصه در مورد روز ثبت نام من به الزام مدیریتی دبیر معتدم.

البته دوستان می تونن اگه دوست دارن، مثل چراغ عمل کنن و تعریف جدیدی رو برای یه پروژه ی بزرگ بیارن ولی اگه تعریف خاص و جدیدی نیارن، معارفه همونیکه که گفتم نه اونچه امیر تو ذهنشه.
امیر کاری که چراغ کرده تو ذهنشه
به نظر من این پست صرفاً در مورد روز معارفه ی دانشجوهای جدید در تالار، صحبت میکنه و بس.


شکور

طلاکوب پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 17:57

1

سعید ایزدی پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 23:02 http://kafankhafan.blogfa.com

چون جناب دبیر اینترنت نداشتند من باهاشون در این باره صحبت کردم. و گفتند که با نظرات آقای شکوری موافقند و این رای گیری فقط برای خود روز جشن ورودی هاست. و اگر کسی مایل کار دیگری برای جذب ورودی انجام بده اعلام کنه به صورت یک پروژه شخصی.

nafise saleh پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 23:31

به آقای شکوری:
من درست متوجه منظورتون نمیشم که چرا جمله ی من در مورد نداشتن حق رای مسئول آرشیو در تابستان خلا دارد یا اشتباهه...من بر اساس قانونی که از مسئول اساسنامه به من اعلام شده بود این جمله رو گفتم و قضاوت!! در کار نبود.
چرا باید به جمله ها اینجوری پیچیده نگاه کرد؟!؟
نفیسه صالح آبادی

اشتباه متوجه حرف عباس شدید. خلا در کل مربوط به قانون بود و نه جمله شما.
گفته جمله شما در الفاظ غلطه به این معنیه که وقتی شما گفتید که طبق قوانین حق رای در تابستان، این طور معنی می ده که توی اساس نامه درباره مسئولیت آرشیو در تابستان بندی اومده که این درست نیستش.
من تو جواب بهش هم گفتم که خطا از من بوده که درست به شما منتقل نکردم و خطا از شما نبوده.
مسئول اساس نامه
----------------
صحبت ایزدی تایید میشه
1- خلاء مربوط به کلیت این سمت مطرح شد
2- منظور از اشتباه هم در مورد ارجاع شما به اساسنامه بود که بندی در اساسنامه در این رابطه وجود ندارد
شکور

علیرضا جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 14:37

خانم جهانی

سعید پشت مشهدی جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 14:38

امن رای ام رو اصلاح میکنم : گر فقط رای گیری اون یک روز جشن ورودی هاست خانم جهانی پور ولی اگر فعالیت دیگه ای هم در کنارش باشه هر دو

پیروزبخت جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 14:47

من ک کامنت میذارم چرا حق رای ندارم؟!!!!
از اول تابسون من هی حق رای ندارم ای بابا
رای من نجاتی میباشد

مشکلی پیش اومده که این سه تا کامنت تأیید نشدن؟ کسی داره تو کار مدیر وبلاگ دخالت میکنه یعنی؟
قدکساز

عطار جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 14:57

خانوم جهانی

محمد مهدی رسولی جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 14:59

خانم جهانی پور

حق طلب جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 15:33

جهانی پور

فردین قاسمی جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 17:35

فرانک نجاتی

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 22:01

خانم نجاتی

مسئول وبلاگ جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 23:08

به آقای قدکساز:
من برای این نظر خانم پیروزبخت پاسخ گذاشتم. چرا پاک شده؟
کدوم سه تا نظر؟ شما کی پاسخ گذاشتید؟ بعد تایید؟

به خانم پیروزبخت:
خیلی کم نظر میذارید. برای 22 تا پست هفته ی گذشته، 3 تا نظر گذاشته بودید. معیار، نظر گذاشتن برای حداقل یک سوم از پستهای هفته است یا پست گذاشتن.

محسن قدکساز شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 01:50

به مسئول وبلاگ:
فکر کنم همزمانی رخ داده توی پاسخ دادن. وسط تأیید کردناتون چک کردم احتمالن که یه سری از نظرات بالا تأیید شده بودن یه سری از نظرات پایین نه.

عبقریان شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 07:45

به کسی رای نمیدم

رضا ی.د شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 10:54

خانم نجاتی

جهان سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 17:40

فیلم آقای عطار پور تموم شد
همون طور که میدونید من مدیرتولیدشون بودم!
کار بسیار لذت بخشی بود.
من قبل از شروع فیلمبرداری این روحیه و انرژی رو در خودم می دیدم که مسوولیت معارفه رو قبول کنم اما حالا که همه چی تموم شده حس میکنم یه کم پنچر شدم , انرژیم تحلیل رفته و نیاز به استراحت دارم.
از همه دوستانی که به من رای دادن ممنونم
بهتر دیدم قبل از اتمام زمان رای گیری موضوع انصرافم رو مطرح کنم که به مشکل نخوریم.
بسیار بسیار برای خانم نجاتی آرزوی موفقیت دارم
ایشالا که بهتربن معارفه رو پیش رو داشته باشیم.

سعید ایزدی سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 18:25 http://kafankhafan.blogfa.com

وستان توجه داشته باشید که بعد از انصراف خانم جهانی پور رای تمام دوستان به ایشون باطل میشه و برای اینکه رای گیری به حد نصاب برسه دوستان باید دوباره را بدند. تا مدیر شدن خانم نجاتی رسمیت داشته باشه وگرنه اعتباری نداره این رای گیری.

6 نفر به نجاتی رای دادن.
جهان

به مسوول حق رای شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 00:05

امروز ١٨ مرداده
جهان

Faranak Nejati شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 16:13

متاسفانه من فکر نمیکنم از پس معارفه بر بیام

به خانم نجاتی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 21:06

آیا نامزد شدن در این سمت به شما تحمیل شده بود یا مثلاً تو رودروایسی قبول کردید؟
شکور

چه کسی بی اجازه این نظر رو پاک کرده؟
طلاکوب

به خانم نجاتی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 23:15

آیا کسی شما رو مجبور کرده بود که کاندید بشید بررای این سمت؟؟؟!!!

عطار
نویسنده این نظر کیه؟!
------------------------------------------------------------------------------------------
ترابی
فراموش شد که بنویسم
ترابی
-------------------------------------------------------------------------------------
خانم ترابی آیا مسخره اید ما رو؟!
عطار
-----------
چه کسی بی اجازه این نظر رو پاک کرده؟
طلاکوب

به نهاد محترم تصمیم گیری یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 02:45

بنده خیلی از انصراف خانم نجاتی ناراحت شدم.امیدوارم کانون و اعضای خوبش به این فکر نکنن که ما مسخره ایم اون ها رو.من اگر از انصراف نجاتی صددرصد مطمین بودم با خستگی ذهنیم کنار میومدم و انصراف نمیدادم.در واقع من برای این انصراف دادم که نکنه به خاطر دلیلی که ذکر کردم نتونم اونطور که باید از عهده کار برمیام و شرمنده کانون بشم , اما گویا اوضاع الان بدتر شد.نمیدونم مقصر هستم یا نه اما حس میکنم من هم ناخواسته عامل این وضعیت شدم و کانون رو تو موقعیت بدی گزاشتم , اون هم در حالی که هر چه زودتر باید برای کارهای معارفه برنامه ریزی ها رخ بده.بعد از مشورت با چند تا از دوستان به این نتیجه رسیدم که شاید بهتر باشه انصرافم از رای گیری رو پس بگیرم و دوباره کاندیدا بشم.این کار رو برای این انجام میدم که ثابت کنم قصد ایجاد معضل و مشکل برای کانون فیلم رو نداشتم و ندارم و انشاالله نخواهم داشت.
بنده کمی خسته ام ولی دوباره برای مدیریت اجرایی معارفه اعلام آمادگی میکنم.اگر گزینه مناسب تری وجود نداشت و دوستان دوباره به من رای دادن تمام تلاش خودم رو میکنم که معارفه خوبی رو پیش رو داشته باشیم.اگر هم گزینه مناسب تری یافت شد تمام توانم رو میزارم برای کمک به مدیر اجرایی محترم.
ارادت
جهان

شهسواریان یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 08:47

یه دلیل سال اولی بودن و تجربه ی کم، سال دیگه اگه خدا بخواد کاندید میشم !

faranak nejati یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 20:37

به آقای شکوری و خانم ترابی:
هیچکدوم، از مدتی قبل مردد شدم و این مساله رو با بعضی از دوستان هم مطرح کردم، خود خانم ترابی هم حضور داشتن و در جریان قرار گرفتن.
مسائلی پیش اومد که مطمئن شدم از پسش بر نمیام. اما اگه حضور داشته باشم هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم.
عذرخواهی از همگی.

جهان چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 13:44

متاسفانه من نفهمیدم عاقبت ، نتیجه چه شد؟
آیا من الان مدیراجرایی معارفه هستم یا باید رای گیری دوباره رخ بده؟
در هرحال بنده دارم رو کارها و برنامه های روز معارفه فکر می کنم ، اگر مدیراجرایی شدم که هیچ اگر هم نشدم با مدیراجرایی منتخب همکاری خواهم کرد قطعا.
در آخر کاش زودتر یه اتفاقی بیفته و بنده هم از برزخ دربیام و بدونم آیا برای این معارفه کاره ای هستم یا خیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد