کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت/ فیلم کوتاه "این دزدان احمق"

سلام به همگی,

با تشکر از همه افرادی که تا اینجا به من در ساخت فیلمم کمک کردن,  فعالین چند روز اخیر رو اعلام می کنم:

  

خانم جهانی پور(تشکر ویژه از ایشون به خطر دوندگی های زیادی که برای هماهنگی های مختلف انجام دادن)

عطارپور

ایزدی

رسولی

صالح آبادی

قربانی

اسدی

نجاتی

ترابی

فردین قاسمی

ملک محمدی

عبقریان

گلخندان

شهسواریان


درود خدا بر تمامی عزیزان مذکور

اگر کسی رو فراموش کردم حتما اعلام کنه تا شرمندش نشیم  


نظرات 9 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 18:35

کاری نکردم
خسته هم نباشید

محسن قدکساز یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 21:56

حاجی اگه برای این که سر فیلمبرداری باشم حتمن باید وظیفه ای داشته باشم یه کار هم به ما بسپر. دمت گرم.

به قدکساز:
حاجی متاسفانه خیلی دیر گفتی,همه سمت ها پر شده.
این مسأله مربوط به خانوم جهانی پور میشه
باید به ایشون بگی که اگر تو زیر مجموعه خودشون یا یکی دیگه از زیر مجموعه ها سمتی خالی باشه تو رو وارد کنن.
عطار

مریم حیدری یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 22:33

همگی خسته نباشید

شکور یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 23:04

بابا کارگردان...
پیشنهاد دارم تمام گزارش فعالین به شدت از ادامه مطلب استفاده بشه
شکور

حواسم نبود حاجی , درستش کردم

عطار

به آقای قدکساز یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 23:32

متاسفانه همه سمت ها کیپ شده...
خیلی دوس داشتم شما هم می بودید ولی میسر نیست , ایشالا کارای بعدی در خدمتتون باشیم
جهان/مدیر تولید

اسدی یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 23:35

من که کاری نکردم . خیلی دوست داشتم سمتی چیزی داشته باشم تا از نزدیک از فعالیت های یک قدیمی کار یاد بگیرم

nafise saleh دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 00:11

و با تشکر از جناب کارگردان...

ترابی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 14:05

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 19:05

خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد