کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ساخت کلیپ گلخندان/ تغییر در مدل ساخت / تغییر در زمان فیلمبرداری

سلام به همگی,

گلخندان چون به اینترنت دسترسی نداشت ار من خواست که این پست رو از طرفش بگذارم:

با هم فکری هایی که انجام شد مدل ساخت کلیپ تغییر کرد, واسه همین فردا فیلمبرداری نداریم و کسی برای فیلمبرداری نیاد.

جزییات بیشتر رو  خود گلخندان بعدا به اطلاع بچه ها می رسونه.


نیازمندیها . . . دو نفر دستیار تصویربردار

جهانی پور هستم...

آقای رسولی با من تماس گرفتن گفتن تو پست اصلاحیه بزنم و بگم که کار افتاده برای دو تا سه هفته آینده.

 سلام دوستان . . .

پیشاپیش عید رو بهتون تبریک می گم . . .

قبل از فیلم آقامصطفی عطار ک انشاالله که از شنبه کلید می خوره در تهران سر ضبط ی فیلم کوتاه هستم.برای این کار دونفر دستیار نیاز دارم . . .

که برای هردونفر هم حق و حقوق محفوظ هست . . .

خاستم قبل از اینکه به کس دیگه ای بگم بچه های کانون رو در جربان بگذارم . . .

برنامه ضبط به احتمال فراوان از سه شنبه که روز عید فطر هست تا جمعه همون هفته می باشد و لوکیشن مون احتمالا سمت خیابون مطهری هست. . .

دوستانی که علاقه دارن با من تماس بگیرن یا زیر همین پست اعلام آمادگی کنند . . .

اولویت با اونهایی هست که زودتر اعلام آمادگی می کنند . . . اونهایی که تو برنامه ی کلاس ها و کارگاهای قبلی بودند جایگاه خوبی برای تجربه عملی هست . . .

(اصلاح شده توسط پریسا جهانی پور به درخواست نویسنده پست ، 5 مرداد ساعت 17:38)

دیروز نوح، امروز هجرت

یه نگاه به کارنامه ی ریدلی اسکات بندازید:

-"دوئل کنندگان" (The Duellists) محصول سال 1977

-"بیگانه" (Alien) محصول سال 1979
-"بلید رانر" (Blade Runner) محصول سال 1982  
-"افسانه" (Legend) محصول سال 1985
-"کسی من را می پاید" (Someone to Watch Over Me) محصول سال 1987
-"باران سیاه" (Black Rain) محصول سال 1989
-"تلما و لوئیز" (Thelma & Louise) محصول سال 1991
-"1492- فتح بهشت" (1492: Conquest of Paradise) محصول سال 1992
-"جی ای جین" (G.I. Jane) محصول سال 1997
-"گلادیاتور" (Gladiator) محصول سال 2000
-"هانیبال" (Hannibal) محصول سال 2001
-"سقوط شاهین سیاه" محصول سال 2001
-"مردان کبریتی" (Matchstick Men) محصول سال 2003
-"قلمرو بهشت" (Kingdom of Heaven) محصول سال 2005
-"سالی خوب" (A Good Year) محصول سال 2006
-"گانگستر امریکایی" (American Gangster) محصول سال 2007
-"یک مشت دروغ" (Body of Lies) محصول سال 2008
-"رابین هود" (Robin Hood) محصول سال 2010
-"پرومتئوس" (Prometheus) محصول سال 2012
-"مشاور" (The Counselor) محصول سال 2013
-"اکسدوس" (Exodus: Gods and Kings) محصول سال 2014
از بین کارهای اسکات، بیگانه، بلید رانر، گلادیاتور، سقوط شاهین سیاه، گانگستر امریکایی و البته پرومتئوس رو دیده ام و عاشق گلادیاتور و پرومتئوسم.

exodus poster

حالا این کارگردان بعد از ارونفسکی که نوح رو تولید کرد، با انصراف اسپیلبرگ، هجرت که فیلمی مربوط به قسمتی از زندگی حضرت موسی میشه رو کارگردانی کرده با بازی کریسین بیل در نقش حضرت موسی. به خاطر حس به شدت مثبتی که از اسکات سر پرومتئوس دارم و همچنین رضایت شدیدی که نسبت به 60 درصد ابتدایی نوح دارم، خیلی منتظر هجرت هستم. و البته باید دید که این فیلم تا چه حد با اعتقادات ما نسبت به حضرت موسی(ع) متفاوته.
می تونید تیزر فیلم هجرت:خدایان و پادشاهان، رو از این لینک ببینید.
شکور

یک پوستر خوب از سینمای خودمون

من هنوز این فیلم رو ندیده ام ولی پوسترش رو خیلی دوست دارم. اگه کسی دیده بگه بالاخره کار مشترک میرکریمی و پرستویی خوب از آب در اومده یا نه؟ به ویژه نسبت به کارهای قبلی میرکریمی چطوره...

(ویرایش مسئول وبلاگ،5/4، 21:35)