کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلیپ کانون

پس دوستان برای شنبه و یکشنبه هفته آینده آماده باشند که فیلمبرداری و عکس برداری کلیپ رو داریم 

علاوه بر خانم نجاتی و صالح آبادی , خانم طلاکوب هم قول همکاری دادند . 

نظرات 13 + ارسال نظر
ترابی یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:10

شنبه نیستم ولی یکشنبه هستم میتونم کمکتون کنم

شکور یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 17:37

من در جریان کارهایی که داری می کنی نیستم فقط امیدوارم حواست باشه با مخالفتی که خانم جهانی انجام دادن برای دریافت هرگونه وجه از بودجه ی فرهنگی یا کانون موظف به رای گیری هستی.
مسئول اساسنامه چرا داره تنبلی می کنه؟
شکور

مسئول وبلاگ یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 21:20

میتونید دسته بندی "گزارش فعالیت" رو هم اضافه کنید.
طلاکوب

از طرف آقای ایزدی یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 22:26

مسئول اساسنامه اینترنتشون قطع بوده وگرنه گویا تنبلی در کار نبوده.

به آقای گلخندان:
حواستون باشه که پروژه شما به خاطر مخالفت خانم جهانی پور و آقای ایزدی بدون دریافت بودجه میتونه پیش بره و برای هرگونه دریافت بودجه باید به رای گیری نهاد تصمیم گیری بگزارید.

ترابی

به شکور دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 00:29

هزینه نداره , شاید فقط یه سه پایه بخام
گلخندان

به مسئول وبلاگ دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 03:52

چرا این پست میتونه دسته بندی گزارش فعالیت داشته باشه؟
این پست که گزارش فعالیت نیست!
شکور

تلاش ایشون برای جمع کردن و هماهنگی تیمشون (نجاتی، صالح آبادی و بنده) به نظر من، نوعی فعالیته.
و بنده فقط پیشنهاد دادم.
طلاکوب

شکور دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 16:36

به نظر من فعالیت حساب کردن گرفتن قول برای همکاری تفریط در احراز مصداق «فعالیت» در کانون فیلمه حتی در تابستان. من کلاً میام به این مسائل گیر میدم برا اینکه نظرم رو نسبت به اینکه «فعالیت» در کانون معنیش چیه رو سعی کنم به اعضا بقبولونم.
نه افراط نه تفریط

سعید چ.ع دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 22:17

چرا فعالیت محسوب نمیشه؟

گفتم دیگه
به نظر من فعالیت حساب کردن گرفتن قول برای همکاری تفریط در احراز مصداق «فعالیت» در کانون فیلمه حتی در تابستان.
همینطوری پیش بریم، یک دقیقه فکر کردن به اینکه پروژه رو چه جوری انجام بدم هم میشه فعالیت...
معیار فعالیت، صرف زمانه. و میزان زمانی که با صرف شدنش، بهش میگیم یک واحد فعالیت، نباید از حد متعارف کم باشه.
پست حاکی از به دست اومدن یه قول برای همکاریه!
زمانی که برای گرفتن قول از یه نفر برای شرکت در پروژه صرف میشه از نظر بنده اونقد کمه که بهش نمیگم فعالیت. همونطور که به دو دقیقه فکر کردن به نحوه ی اجرای پروژه نمیگم فعالیت.
من صرفا دارم در مورد این پست صحبت میکنم.
البته باید بگم به عنوان گزارش کار و گزارش فعالیت دادن خبر این کارها درسته ها... سوتفاهم نشه. منظورم فعالیتیه که نهاد تصمیم گیری بر اساسش انتخاب میشن.
شکور

به چراغ دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 22:25

گفتم دیگه
به نظر من فعالیت حساب کردن گرفتن قول برای همکاری تفریط در احراز مصداق «فعالیت» در کانون فیلمه حتی در تابستان.
همینطوری پیش بریم، یک دقیقه فکر کردن به اینکه پروژه رو چه جوری انجام بدم هم میشه فعالیت...
معیار فعالیت، صرف زمانه. و میزان زمانی که با صرف شدنش، بهش میگیم یک واحد فعالیت، نباید از حد متعارف کم باشه.
پست حاکی از به دست اومدن یه قول برای همکاریه!
زمانی که برای گرفتن قول از یه نفر برای شرکت در پروژه صرف میشه از نظر بنده اونقد کمه که بهش نمیگم فعالیت. همونطور که به دو دقیقه فکر کردن به نحوه ی اجرای پروژه نمیگم فعالیت.
من صرفا دارم در مورد این پست صحبت میکنم.
شکور

من هم با تعریف فعالیت در کانون مشکل دارم ولی فکر می کنم قول گرفتن واسه انجام یک پروژه کانونی از خیلی از پروژه های اخیر، پروژه تر باشه.
سعید.
-------------------
ربطی به پروژه نداره که
دارم در مورد مفهوم «فعالیت» صحبت میکنم
در یافتن مصداق «فعالیت» نه باید افراط کرد نه تفریط
یکی از معیارهای روشن فعالیت «صرف زمان»ه
درضمن، فقط برای اینکه بازم سوتفاهم نشه، پروژه ی گلخندان، کانونی نیست. یک «پروژه شخصی» هست
شکور
-------------------------
ببین، مثلن تو تعریف میکنی "پروژه تدوین مجدد تردید ابدی". درسته که این پروژه یه پروژه کانونی بوده ولی در نهایت استفاده کننده اصلی و مالکش تو بودی. یا مثلن درنظرگرفتن کارهای پیش پا افتاده و بدیهی به عنوان فعالیت و پروژه در کانون. من فکر می کنم اگه اینجوری باشه اینکه من بچه ها رو میرسونم کانون یا برمیگردونم - یا ایزدی بیشتر- هم باید فعالیت حق رای دار محسوب باشه! :)
سعید

به چـــــــــــراغ دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 23:30

اول اینکه باس برای جلوگیری از سوتفاهم بگم پروژه ی تدوین مجدد تردید ابدی، مثل خود پروژه ی تردید ابدی، پروژه ی شخصی بود نه کانونی. و علت اینکه تدوین مجدد به عنوان یک پروژه ی جدید مطرح شد، پایان پذیرفتن پروژه ی سابق و صرفاً یک بحث بروکراتیک و اعتباری بود. به هر حال تدوین مجدد من و جلوه های ویژه ی مجدد محیط، هر دو فعالیت محسوب میشن ولی برای امکان انطباق با اساسنامه چاره ای جز تعریف مجدد پروژه نیست زیرا پروژه ی سابق تمام شده.
ثانیاً اینکه بازم باید بگم نفع برنده ی پروژه در معیار فعالیت تاثیری نداره. هرچند اگه بخوام وارد مصادیق بشیم، قطعاً در مورد تردید اول من نفع می برم ولی کانون فیلم هم نفع می بره.
درضمن، اینکه مالک فیلم هایی که تهیه کننده شون کانونه، کی هست، من چندان مطمئن نیستم که مالکش کارگردان باشه. من بیشتر به مالکیت مشترک کانون و کارگردان معتقدم. (کارگردان، مالک معنوی مطلق کار هست ولی مالک مادیش نه)
همونطور که گفتم، باید بر اساس تعریف فعالیت، مصادیق فعالیت رو احراز کرد. همونطور که در اساسنامه به عنوان توضیح اضافی ذکر کرده ام، فعالیت در کانون فیلم صرفاً و صرفاً و صرفاً تحت 3 عنوان امکان وقوع داره:
1- فعالیت زیر نظر دبیری
2- فعالیت زیر نظر مدیر اجرایی
3- فعالیت زیر نظر مسئول سمت
و خود فعالیت هم یک تعریف عرفی داره بر اساس زمان و زحمتی که فرد برای انجام فعالیتش صرف میکنه
بنابراین جابه جا کردن اعضا زیر نظر مسئول سمت یا مدیر اجرایی یا دبیر برای یک کار کانونی(اعم از پروژه ی شخصی یا پروژه ی کانونی یا انجام وظایف یک سمت یا زیر نظر دبیر) هم قطعاً میتونه کاملاً فعالیتی که باعث ایجاد حق رای میشه محسوب بشه همونطور که این ور اون ور بردن اعضا توسط ایزدی در پروژه ی عطار و همچنین در پروژه ی کشتن، هر دو فعالیت محسوب می شه. علتش هم اینه که این فعالیت اگرم صرف زمان اختصاصی براش رخ نمیده ولی زحمت و هزینه ای برای انجام دهنده اش داره که عرف این میزان رو حداقل در تابستان مصداقی از فعالیت می پذیره.
ولی این جمله « علاوه بر خانم نجاتی و صالح آبادی , خانم طلاکوب هم قول همکاری دادند» نه نشون دهنده ی فعالیت گلخندانه نه نشان دهنده ی فعالیت نجاتی، صالح آبادی یا طلاکوب زیر نظر گلخندان.
این بحث صرفاً یک بحث اساسنامه ایه. به نظر من علت این سوتفاهماتی که داری، عدم شناختت نسبت به مفاهیم الفاظ و عبارات اساسنامه است. اگه سرش مشکل داری می تونی از مسئول اساسنامه بپرسی که مصادیق فعالیت در کانون چجوری تعیین می شن.
شکور

بوروکراسی. فک می کنم این بوروکراسی کم کم داره تبدیل به یک "آینه محدب" میشه.
درمورد اینکه توجهم به طور مشخص به این پست جلب شد اینه که به نظرم داره به خاطر گلخندان بودنِ قضیه برخوردا اینجوری میشه. شاید هم نه. وگرنه که معیار فعالیت‌ها رو فعالین کانون بهتر از من میدونن.
سعید.
-------------------------
داری با عباس شکوری صحبت میکنی.
از خانم طلاکوب می پرسم. آیا از وقتی که شما مسئول این سمت شدید، همش ندیدید که من به دسته بندی و این مسائل گیر میدم؟ آیا فقط به دسته بندی گلخندان گیر دادم؟
شکور
-------------
بسم الله الرحمان الرحیم! من گفتم "برخوردا" نه برخورد شکوری. ینی اعلام تعارض ایزدی و جهانی پور هم مدنظرم بوده. و برخوردای شفاهی و چیزای دیگه. به الفاظ دقت کنید جناب شکوری.
سعید.
---------------
قناری. عجیبه ها! این حرفات زیر نظر من و در مورد نظر منه نه زیر نظر یا در مورد نظرات جهانی یا ایزدی!
حاجی هواست هست چی میگی اصلا؟
صدق الله العلی العظیم حاجی!
شکور
----------
چون برخورد تورو در امتداد برخورد سایرین دیدم. اگه اینطور نیس خیلی راحت بگو نه. منم میگم باشه و تمام. وگرنه که از ایزدی هم پرسیدم و از جهانی هم.
عرضم تمام. شب خوش.
قاعدتاً سعید.
----------------
اینکه تو چی می بینی فقط در مغذ تو میگذره.
اونچه در وبلاگ می نویسی، ازش برداشت عرفی میشه.
برداشت عرفی از جملاتی که نوشتی، صحبت هایی در مقابل صرفاً عباس شکوری هست و بس
و تماسی که با دیگران داشتی هم فقط خودت ازش مطلعی
به هر حال در مورد اینکه جملاتت این رو می رسونه که شکوری به خاطر گلخندان بودن نویسنده ی پست نظر گذاشته، چیز جالبی نبود.
درمقابلش هم دفاعم رو کردم
نه من در مسیر یک جریان قرار دارم
نه به خاطر گلخندان بودن نویسنده نظر دادم
من همیشه به این مسائل برای هر کسی هم که باشه گیر میدم

در انتها در مقابل اینکه به من میگی «به الفاظ دقت کن» باس بگم اتفاقا حاجی به استفاده از الفاظت دقت کن و همچنین بدان که ما خبر نداریم در ذهن تو چه می گذره
شکور

سعید ایزدی سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 03:22 http://kafankhafan.blogfa.com

به سعید:
فعالیت به نظرم خیلی واضحه اگه خواستی حضوری بهت می گم. ولی اگه حوصله داشتی باشی و اساس نامه رو بخونی راحت می فهمی. خیلی سخت نیست قضیش.

یه نکته هم گفتی که اعلام تعارض من برای اینه که پروژه گلخندانه. این کاملا درسته. من به خود گلخندانم گفتم. به دلیل اینکه تا حالا هیچ کاری رو کامل انجام نداده من هیچ گونه اطمینانی ندارم که این کار رو کامل انجام بده . برای همین مخالفم که بهش پول داده بشه. چون کانون در مقابل خرچ کردن پول نسبت به امور فرهنگی مسئوله و نباید پول الکی خرج کنه.
البته این نکته رو هم بگم که من مخالف کار کردن گلخندان نیستما. همونطوری که خودم رفتم بهش گفتم اگه تدوین بخوای کمکت می کنم. ولی به نظرم گلخندان اول باید یه پروژه رو به سر انجام برسونه تا بشه بهش پول داد.

جهان سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 03:36

بنده هم دلایل مخالفتم رو به جناب چراغعلی گفتم.حوصله مکتوب کردن دوبارش یه کم نیست.سر فرصت ایشالا

سعید ایزدی سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 08:53 http://kafankhafan.blogfa.com

این کاملا مشخصه که فعالیت حساب نمیشه. اصلا این بحث ها رو در موردش متوجه نمیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد