کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین وبلاگی هفته چهارم تیر ماه

خانم ها و آقایان: 

 

گلخندان

جهانی پور

ترابی

قربانی

سلیمی

شکوری

صالح آبادی

عبدی

اسدی

مشهدی

شهسواریان

زرگر

ایزدی*


اگر کسی فکر میکنه از قلم افتاده بفرماید.


پ.ن. بازگشت بنده و تشکرات فراوان از آقای زرگز. 

____________________________

* ویرایش شده در 4/28، 17:20

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور شنبه 28 تیر 1393 ساعت 15:36

سعید ایزدی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 15:47 http://kafankhafan.blogfa.com

پست افراد برای افطاری رو من گذاشته بودم اشتباه با اکانت عطارپور.
فکر کنم منم فعال حساب بشم

اگر اینطوره، بله. اصلاح می کنم.
باید اسمتون رو به عنوان نویسنده اضافه می کردید.
طلاکوب

شهسواریان شنبه 28 تیر 1393 ساعت 17:16

چه خوبه آدم جزو فعالاس

تلاش شما برای فعال بودن مشهوده.
طلاکوب

اسدی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:25

سعید پشت مشهدی یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 03:25

من رو پشت مشهدی بنویسید بهتره

جا افتاد. ببخشید.
طلاکوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد