کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رد کارپت عطاران

فیلمی تو سبک و سیاق کارای دیگه عطاران با همون گره های همیشگی. خارج رفتن،سادگی،دزدیده شدن پولها،و البته توالت!

سر و تهش تو 20 دیقه هم جمع میشد. اون آخرا که نمک شم تموم شده بود ، حوصله ام سر رفت و منتظر بودم زودتر تموم شه.

هر چه قدر "خوابم میاد" شاهکار بود،این یکی رو خراب کرد...


نظرات 6 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 23:13

منم شنیده بودم که فیلم بدیه و به غیر از چند تا کار بانمک از عطاران، چیزی نداره
شکور

طلاکوب دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:31

از اون جایی که ضد تبلیغ هم نوعی تبلیغه، کنجکاوم ببینم این فیلمو. :)

شهسواریان دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 20:10

کارش دزدی هم محسوب میشه، آخه اون کارگردانا که خبر نداشتن داره ازشون فیلم گرفته میشه ...

شکور پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 08:42

خوابم میاد شاهکاره؟!!!

این نظر از من نیست!
کی این نظر رو به نام شکور نوشته؟
به نظرم نباس تایید بشه
شکور
------------------
کسی داره شوخی میکنه؟ >:|
طلاکوب
------------------------------------------
بعضی وقتا کسی که میاد پشت کامپیوتر کانون اسم نفر قبل یادش میره پاک کنه. شاید اینطور شده باشه.
امیر حیدری
-----------------------------------------------------
البت الان IP شو چک کردم از کانون و بچه های خودمون نیست. یکی داره مسخره بازی در میاره خارج از کانون.
امیر حیدری
-------------
اونقد این نظر برای من عجیبه که شک کرده ام نکنه واقعاً خود من این نظر رو گذاشته ام!
شکور
--------------
من الان از قم رسیدم و نزدیک به ده روزی هست که از این نظر می گذره. تو قم اتفاقی متوجه شدم که این نظر از برادرمه. خوب بنده خدا اون هم شکور بود دیگه. بنابراین با همه ی پاسخ به نظرات این نظر هم باس تایید بشه
شکور (عباس. نه ابوالفضل)

علی عبدی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 22:33

بسیار بسیار سطح پایین، ضعیف، غیرحرفه‌ای و بی‌معنا.
عجیبه که این فیلم داره فروش می‌ره. بعید نیست که بتونه عنوان «منفورترین فیلم پرفروش سینمای ایران» رو ازآن خودش کنه چون خیل عظیم مردم دارن به سمت این فیلم روانه می‌شن و اکثرشون ناراضی سالن سینما رو ترک می‌کنن.

منم اصلا خوشم نیومد ،عطاران در مقام بازیگر
چیز دیگه ایه،و البته که منفورترین فیلم پرفروش
نیست.
زرگرم
-------------------
البته منظورم از پرفروش، یعنی این که خودش فروش رفته باشه نه اینکه به فروشش کمک شده باشه، وگرنه که حرف شما صحیحه :)
عبدی

شکور شنبه 28 تیر 1393 ساعت 09:21

من الان از قم رسیدم و نزدیک به ده روزی هست که از این نظر می گذره. تو قم اتفاقی متوجه شدم که این نظر از برادرمه. خوب بنده خدا اون هم شکور بود دیگه. بنابراین با همه ی پاسخ به نظرات این نظر هم باس تایید بشه
شکور (عباس. نه ابوالفضل)


اسدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد