کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران کشوری در اوایل مهر

میتونم فیلم‌های فصل فراموشی فریبا و آرایش غلیظ رو جور کنم برای اکران با حضور عوامل. این اکران میتونه در قالب پکیج معارفه باشه. فقط باید حداکثر یک هفته قبل از اکران زمان اکران رو مشخص کنیم که هماهنگی برای حضور عوامل صورت بگیره. الان هم که نظرتون رو بگید که اصلن با این کار موافق هستید یا نه و این که کدوم فیلم رو اکران کنیم. 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن قدکساز یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 03:13

به نظر من آرایش غلیظ فیلم بهتریه واسه اکران. بیشتر میفروشه.
به نظرتون میتونیم جفتشونو اکران کنیم؟

شکور یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 03:55

نزدیک به یه هفته پیش با دبیر هم صحبت کردم در این رابطه. قرار بود پستی بذارن که هنوز نذاشتن. من همچنان روی گربه و ماهی تاکید می کنم. شهرام مکری هم کلی اعلام آمادگی کرده.
شکور

پیشنهاد من:
ماهی و گربه در تالار ابوریحان
اشکان ... و خسته نباشید در تالار مولوی
رای زنی ها ی هر سه فیلم انجام شده و فقط مدیر اجرایی خوب میخواد


شکورم
--------------------------------------
پُست رو پاک کنم یعنی یا زیرش بنویسم باطل شده؟
قدکساز
-------------------
به نظر من پاک نکنید. لزومی به این کار نیست. و خب به نظرم میتونه اکران بعد از مکری باشه.
طلاکوب

به محسن قدکساز یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 10:43

چی میگی؟
پست رو برا چی پاک کنی؟
قاط زدی ها!
من فقط نظرم رو گفتم. اجرای پروژه ی «اشکان» و «گربه و ماهی» (و کلاً هفته ی شهرام مکری)، یه الزام نیست. بستگی به علاقه ی کنونی کانون داره. پروژه ی گربه و ماهی، یه پروژه ی کانونی بود که قرار بود تو ترم پیش برگزار بشه. مقدماتش انجام شد ولی نرسیدیم اکران کنیم.
من فقط گفتم به نظرم هم خود این فیلم، گزینه ی بهتری نسبت به دو فیلمی هست که پیشنهاد دادی، و هم مقدماتش انجام شده. ولی تو یا کانون الزامی در اجراش ندارید که!
پاک کردن پست یعنی اینکه کانون ملزم به اجرای گربه و اشکانه در صورتی که اینطور نیست.
قاط زدی ها
همونی که گفتم: محسن زیگزاگ


شکورم

در مورد خسته نباشید هم همینطور. خسته نباشید و امروز هم با نماینده ی میرکریمی هماهنگ شد ولی اجرایی نشد
فقط خواستم بگم به نظرم این پروژه هایی که از قبل شروعش کردیم ولی نرسیدم که اجراش کنیم، به نظرم پروژه های بهتر و حتی ساده تری هستن. ولی با توجه به اینکه اون پروژه ها منقضی شدن و نیاز به اعلام پروژه ی جدید دارن، اگه تو بیای برای پروژه های اخیرت رای گیری کنی، نباید از تعارض بترسی.

نمی دونم متوجه حرفام میشی یا نه
شکور
--------------------------------------------------
نظر من به نظر شما اینه که نسبت به اسم زیگزاگ به شدّت جبهه میگیرم و اصلن قبولش ندارم این حرفو.
قدکساز

khaghani یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 13:03

Arayeshe Ghaliz

امیر حیدری یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 17:40

افرین بر قدک.

علیرضا یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 18:20

ارایش غلیظ

شهسواریان یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 19:09

آرایش

سعید پشت مشهدی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 00:46

خب من هم با کارای مکری موافقم هم با پیشنهادای قدک فقط به نظرم اونی بهتره که اجرایی بشه ببینید کدوم بیشتر انگیزه برا اکران دارید کار رو دست بگیرید که اجرایی بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد