کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شُل نگیرید. جدّی بگیرید

الان مسئولهای جدید در به در دنبال معاونن. چرا هیچکس نمیخواد مسئولیت قبول کنه؟!

چرا فعّالیت‌های مفید محدود به افراد خاصی میشن؟!

لااقل توی فعالیتهایی که بچه ها میذارن بیاید شرکت کنید و استفاده کنید. به خدا حق دارن اگه منّت بذارن سرِ ما.

در تاریخ 5تیر ساعت 1:25 عنوان از "بی بُخارهای پُرمدّعای خود فعّال پندار" به "شُل نگیرید. جدّی بگیرید" تغییر پیدا کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
عطار پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 01:55

حاجی عنوان پستت خیلی تنده!!
واسه بجه ها سو تفاهم میشه و حتی ممکنه توهین تلقی بشه.

منظورم دقیقن ورودیهای جدیدتره که باید تربیت بشن.
قدکساز

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 13:15

من کاملا با حرفت موافقم ولی عنوانت خیلی تند و پرخاشیه و یادت باشه تنها چیزی که کانون رو نگه میداره فقط و فقط دوستی بین اعضاست نه چیز دیگه اینجوری به نظرم ممکنه حتی به اعضایی هم که فعالن بربخوره توصیه ام اینه لحنت رو یه ذره ارومتر کن.

شکور پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 13:24

به جهت موضع های متعارضت تو رو به عنوان محسن «زیگزاگ» ملقب می کنم!
شکور

محسن قدکساز پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 22:47

به شکوری:
ابدن چیز متعارضی وجود نداره.

شهسواریان شنبه 7 تیر 1393 ساعت 16:09

من که به شخصه منتظرم تا پستی مبنی بر اعلام آمادگی برای معاونت حق رای گذاشته بشه و سریعا کاندید بشم، چون این مقام والا (!) رو خیلی دوست دارم، به چن تا از بچه های کانون هم گفتم
بعد هم اینکه گفتین منظورتون ورودی های جدیده، ما اول باید شناسانده بشیم و بعد رای بیاریم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد