کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این اعلام یک پروژه نیست!

طرحی در ذهنم هست که با توجه به یک سری مشاهدات قابل اجراست 

  

 این طرح رو با توجه به مشاهداتم از چند تا سمینار و... وحضور در بعضی جلسات و دیدن امکانات موجود و... وعلاقه ی شخصیم به سینمای ژاپن ،طرحی دارم مبنی بررسی سینمای ژاپن باحضور افرادی سرشناس و...که امکانش موجوده..مکان هایی مثل انجمن دوستی ایران وژاپن وسفارت ژاپن و... امکاناتی رو فراهم میکنن شاید بشید تو درجه ی اول مثلا سفیر ژاپن و افراد دیگه ای رو هم دعوت کرد من این رو به صورت شخصی پیگیری میکنم وامکان برگذاریش رو از بیرون پیگیری میکنم و فقط اگر امکانش از بیرون بود اون رو دوست دارم به عنوان یک کار کانونی بزرگ اجرا کنم...مسلما این کار بسیار عجیبی خواهد بود..این کاریه که  دانشکده های سینما انجام می دن واگر ما توکانون موفق به انجامش بشیم یه مرحله ی دیگر رو نتونستیم با موفقیت انجام بدیم...فکر کنم ما تاحالا بزرگترین کارامون اکران های کشوری وحضور در رویش بوده تقریبا اگر اشتباه می کنم درستش کنید....مطمئنم اگر این کار رو بتونیم انجام بدیم بزرگترین کار کانون میشه...من ایتن توان رو هم در کانون میبینم وهم در بچه ها

امیدوارم بچه ها هم کمک کنن


(ویرایش دسته بندی، 4/7، 17:30

مسئول وبلاگ)

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 22:35

موفق باشیم

شکور شنبه 7 تیر 1393 ساعت 01:06

قناری. مواظب باش فقط. به اکران الجزایر فکر کن. مواظب باش یه وقت طوری شروع نکنی که آخرش از شروعش پشیمون بشی ها. خیلی آرام و منطقی و کاملاً با احتیاط. هیچ الزامی به اجرا نیست. همونطور که من پروژه ی فجر رو شروع کردم ولی به بن بست رسید.
قرار نیست این پروژه به بن بست برسه؛ فقط میگم با احتیاط قدم بردار. مخصوصاً که تجربه ی شخص تو خیلی کمه.
شکور

به مسئول وبلاگ و نویسنده شنبه 7 تیر 1393 ساعت 01:08

چرا دسته بندی این پست، گزارش فعالیته؟
شکور

رضا ی.د سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 11:23

اوکیه حاجی حواسم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد