کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاونت کامپیوتر

با عرض درود فراوان خدمت شما

از میان دوستان عزیز، کسانی که به مسئولیت "معاونت کامپیوتر" تمایل دارند می‌توانند در این پست اعلام کنند.

متشکرم

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا ملک محمدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 21:07

من اگر رد صلاحیت نشم ... تمایل دارم

به عنوان یکی از اعضای نهاد تصمیم گیری که در جریان اون عقبه هستم، با نامزدیت در این سمت مشکل ندارم ولی با نامزدیت در سمت وبلاگ مشکل دارم
شکور

سعید پشت مشهدی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 02:18

من پیشنهادم علیرضا خان ملک محمدیه هم به رشته اش میخوره هم دیگه آب توبه ریختیم سرش اون عقبه پاک شده تقریبا و هم حضورش تو کانون خیلی فانه بهش رای بدید!

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 13:55

lاقا سعید ما نوکریم

اسدی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:19

علاقه مندم

سودابه باقری پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 01:13

من هم اعلام آمادگی می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد