کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آنچه ایمیل شد و گزارش فعالیت

در ادامه بخوانید لطفاً ... :)

  گزارش فعالیت: 

برگه مسوولین سمت ها و معاونین به روز شد و البته بعد از اتمام این چند رای گیری جاری تغییر خواهد کرد بازم.


ایمیل کانون:

بنده یک قالب کلی برای تبلیغات ایمیلی کانون در نظر گرفتم و اولینش هم برای کلاس عکس هست که ایمیل شد.

قطعاً نیاز به اصلاح داره... راهنمایی بفرمایید لطفاً.

ضمناً من آدرس ایمیل بچه های قدیمی کانون رو تو لیست ندیدم. اگر کسی مایل به دریافت این ایمیل ها هست، آدرسشو بنویسه لطفاً.

شاید بد نباشه هر بار یک نسخه رو هم در وبلاگ بذارم...



نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود زرگر شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 23:04

مرسی اره خیلی ها ایمیلاشون نیست.

شکور یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 00:57

دمتان گرم ولی پیشنهاد دارم علاوه بر این تصویر، متن ساده ی پروژه هم ایمیل بشه چون بعضی از سرعت اینترنت ها خیلی پکیده

از جمله خودم که تا باز شدن تصویر بسیار طول کشید
شکور

سعید ایزدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 04:40 http://kafankhafan.blogfa.com

با تشکر از شما

فقط چند نکته که اگر می تونید درست کنید:
چراغ علی توی هیچ بازه ای سرپرست نبوده و کلا فقط دبیر بوده.

مسئولین تابستان :
اساس نامه: سعید ایزدی
آرشیو: مریم حیدری
کامپیوتر: علی عبدی
امور مالی فرانک نجاتی
حق رای: نفیسه صالح آبادی

چراغعلی*

سعید چ.ع

محسن قدکساز یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 10:50

خیلی عالیه. فقط سایز عکس یه کم کم بشه که حجمش بیاد پایین. قبل از آدرس هم بخوره پایین پله های ادبیات چون خیلیا نمیدونن ساختمون امور فرهنگی کجاس.
در کل خیلی ایده خوبیه دست شما درد نکنه.

حجم عکس رو خیلی کم کردم. حتی نگران بودم وقتی ایمیل میشه شاید ناخوانا بشه حتی!
طلاکوب

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:39

خسته نباشید
فکر کنم توی ارشیو یه جایی دیدم ایمیل بچه های قدیمی رو البته فکر کنم
اگه پیدا کردم تحویل میدم

ترابی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:54

ممنون ایده خوبیه

به ایزدی و خانم طلاکوب یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:18

ایزدی اشتباه میکنه
چراغعلی قبل از دبیر شدن، سرپرست بود
می تونید تو وبلاگ هم سرچ کنید
شکور

بازه بعد از امیر حیدری و قبل از دبیر شدنش رو می گی دیگه؟
من فکرم اینه که اون یه جورایی جانشین میر بود تا انتخاب دبیر فکر کنم نوعش با سرپرستی خانم ترابی و تقوی فرق می کنه. اونجا امیر چراغ رو پفت سرپرست. توی دو مورد دیگه نهاد تصمیم گیری به سرپرستیش رای دادن.
ایزدیم.
----------
انتخاب سرپست در اختیار نهاد تصمیم گیریه.
امیر نباس این کار رو میکرده. اگرم کرده باشه، به نظرم اشتباهی شده.
یعنی میگی چراغعلی توسط نهاد تصمیم گیری سرپست نشد؟
خانم ترابی که یادمه رای گیری شد براشون ولی چراغعلی رو به شک انداختی من رو
شکور

سعید ایزدی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:27 http://kafankhafan.blogfa.com

به شکور:
من درباره چراغ همین رو یادم میاد. تو چی منظورته
http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/11/20/post-3863/%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%D9%88%D8%B8%D8%A7%DB%8C%D9%81-%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد