کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تابستان خود را چگونه بگذرانیم؟

از آنجایی که تابستان خوب است به ادامه‌ی مطلب مراجعه بفرمایید. 

 بله... تابستان فصلی است که 1- خیلی ها اوقات فراغت زیادی دارند. 2- خیلی ها یهویی برنامه زندگیشون عوض میشه و میخوان برن مسافرت.

یعنی؛ برنامه‌ی مناسبی برای تابستون باید ریخته بشه، که هم بشه بچه‌ها رو درگیر کار کرد، هم خوش بگذره، هم نیاز به حضور مستمر نباشه، آخرش هم یه چیزی یاد گرفته باشیم یا حداقل خاطره‌ی خوبی باقی مونده باشه.

به نظرم روزهای نشست‌های نقد و بررسی فیلم رو میتونیم بیشتر کنیم، یعنی دنباله روی همین سنّت نیک و پسندیده ای باشیم که پشت مشهدی و عطار پیش گرفتن و همین حرکت فوق العاده ای که آقای شکوری دارن انجام میدن برای نقد و بررسی فیلم کوتاه. در قالب پروژه‌های کارگاهیِ کوتاه مدّت میتونیم از تجربیات همدیگه استفاده کنیم مثل کاری که مهدی رسولی میخواد انجام بده یا کارگاه های خوبی که آقای شکوری و سعید چراغعلی گذاشتن. میتونیم برنامه ی عکاسی خارج از دانشگاه بذاریم که این حرکت به نظرم میتونه خیلی فوق العاده باشه مخصوصن اگه یه استاد یا ریش سفید این کار همراه جمع باشه بالاخص حالا که کلاس عکاسی زیر نظر پشت مشهدی قراره برگزار بشه. میشه فیلم ساخت، مثلن خودِ من چون تو استارت زدن یه کم تنبلم یا شاید ترس دارم تابستون بهترین فرصته تا اگه کاری که میخوام بکنم رو انجام بدم، بچه ها رو درگیر کنم، همونطور که قربانی و عطارپور این کار رو میخوان بکنن.

این ها به ذهن من رسید. میشه حتی جلسه تشکیل داد و درمورد فعالیت های پایگاه تابستانه ی کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی صحبت کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
ترابی سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 23:40

خیلی خوب بود
منم یه سری فکر دارم برا تابستون
فردا صبح قراره برای همین موضوعا صحبت بشه برنامه ریزی برای تابستون
اگر میتونین بیاین

محمدمهدی رسولی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 09:12

محسن جون اینا ک نوشتی خوبه . . .
اما اسامی ک نوشتی نگاه کن!
غیر از من همه از قدیمیای کانون هستن . . . سعیدان و مصطفی عطار و عباس شکور پیرمردای کانونن!
پس این جوونا کجا هستن؟همه ش ک نباید این قدیمیا دست ب کار بشن . . .

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 18:15

به شخصه خیلی ترجیح میدم بچه های جوان کانون با اعمال سلیقه های متنوع اشون بیان و جلسات نقد وبررسی فیلم هایی رو که دوست دارن رو انجام بدن من فکر کنم با 14 تا برگزاری این جلسات (سه تاش برا زمان کانکسه و هفت تاش ترسناکای ترم قبل و چهارتا صامت این هفته) رکوردار دار باشم به طوریکه بعضی ها فکر کردن که سمتیه که مسوولش منم خیلی خوبه که بقیه هم بیان و نقد وبررسی فیلم انجام بدن و سلیقه های خودشون رو اعمال کنند و اینکه همیشه هم ما نیستیم و به قول رسولی خیلی بهتره که جوان ترها بیان جلو.

حق طلب پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 23:15

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد