کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خانه پوشالی (House Of Cards) ـ در پس ستون‌های کاخ سفید چه می‌گذرد؟

یک داستان به غایت جذاب و نفس‌گیر + بازی‌های چشمگیر رابین رایت و کوین اسپیسی + دیالوگ‌های فوق‌العاده

تا اینجا دو فصل از این سریال توسط Netflix منتشر شده. تماشایش را از دست ندهید...


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر( قربانی) پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 16:50

..ممنون علی جون

شکور شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 02:39

عجب بدبختی گیر کردیم ها
بالاخره کدوم سریال رو شروع کنم من؟
یوسف دوست هم که وان پیس بهم نمیده
عجب گیری کردم
شکور

علی عبدی شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 23:16

به جناب شکوری:
واقعاً صحیح نیست تماشای سریالی که توش حضرت کوین اسپیسی بازی می‌کنه، به تعویق افتاده بشه
من همین فردا این سریال رو میارم خدمتتون.

حاجی بگو کدوم رو شروع کنم؟
الان سه تا گزینه دارم
اول همون سریاله که اسمش هم سخته، تخت پادشاهی بود چی بود
دوم همین سریال هانیبالی که ایزدی گفت
سوم هم همین سریالی که تو میگی
البت بریکینگ بد و تئوری بیگ بنگ هم جزو گزینه ها هستن
شکورم
-----------------------------
من برای شرو گیم آف ترونس رو پیشنهاد می کنم.
ایزدیم
-----------------------
من فردا میام بگیرم ازت
شکورم
------------------------------
به جای شونصد قسمت سریال بشینین دوره ی آثار یک کارگردان بزرگ رو ببینید. هیهاااات
حیدری

سعید پشت مشهدی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 03:03

علی جان ایکاش یه ذره بیشتر نظرت رو در مورد این سریال حداقل با یه نیمچه نقد هم میزاشتی ولی منم با شناختی که از تیم این سریال دارم ( کارگردان اصلی مجموعه دیوید فینچره) مطمئنا که خیلی سریال خوبیه هوم ... سلیقه ات خوبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد