کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بالاخره معاونت اساسنامه

سنجاق شده تا سه روز 

بعد از صحبت با چند نفر و صحبت با آقای شکوری (علت دیر شدن رای گیری) دو نفر برای این سمت پیشنهاد داده شدن آقای قدکساز و آقای ایزدی.

آقای ایزدی با توجه به فعالیتشون در ترم گذشته یکی از بهترین مسئولین اساسنامه بودن و در حال حاضر بهترین گزینه برای این سمت.

آقای قدکساز با توجه به زمان باقی مانده و شناختی که ازشون دارم فعلا برای این سمت مناسب نیستند و به نظر من بهتر اینه که ایشون برای ترم آینده به عنوان معاون انتخاب بشن و برای این سمت آماده بشن.


در نتیجه : آیا با انتخاب آقای ایزدی به معاونت اساسنامه موافق هستید یا خیر؟


مدت رای گیری 10 روز (پایان رای گیری 24 خرداد)


نظرات 16 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر( قربانی) چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 23:08

100 درصد موافق

محسن قدکساز چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 23:17

اگر قول بده زود عصبانی نشه یا صداش بالا نره موافقم.

برخورداری چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 23:57

حق رای داران :
شکوری
ایزدی
ترابی
جهانی پور
زرگر
صالح آبادی
مریم حیدری
محمدنیا
یوسف دوست
قاسمی
اسدی
ضمیری
عطارپور
پشت مشهدی
شهسواریان
عبقریان
ارشادی
قدکساز
حق طلب
مینایی
علیرضا
نجاتی
برخورداری
مثبت
قربانی
طلاکوب
صاحب دل
'
27 نفر حق رای دادن
حدنصاب 7 رای

سعید ایزدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 10:06 http://kafankhafan.blogfa.com

بعله

ترابی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 11:47

موافق

مریم حیدری پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 14:17

موافق

محمدنیا پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 15:52

موافق

جهان پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 16:51

موافق

شهسواریان پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 19:36

موافق :)

برخورداری پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 21:56

موافق

شکور پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 23:23

شما موظف بودید که سه گزینه اعلام کنید.
به هر حال به نظر من هم ایزدی، بعد از خودم، بهترین مصداق در بین مسئولین اساسنامه بوده و بر اساس همون ایده که سمت مسئول اساسنامه رو هم باید بهترین مصداق پرکنه، ایزدی قطعاً فوق العاده است. باید سه گزینه می دادید ولی هر گزینه ای بدید، من باز به ایزدی رای میدم
مگه خودم کاندید بشم که نمیشم
شکور

با من در این باره صحبت کردند.
گزینه دیگری نداشتند برای همین من رو فقط معرفی کردند.
ایزدیم

عطار شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 11:32

موافق

مریم حیدری شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 20:40

موافق

سعید پشت مشهدی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 03:13

چقدر تعداد گزینه های انتخابی زیادن!
ممتنع

مسوولین همیشه دنبال سه گزینه هستن اما همیشه سه نفر رو پیدا نمی کنن.
این بار هم همینطور شده.سه نفری وجود نداشته که ترابی بخواد اضافه کنه.
بعلاوه شما خودتون میتونید خارج از گزینه های موجود , شخصی رو تو همین پست معرفی کنید و بهش رای بدید.
جهان

علی عبدی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:34

با قدکساز موافقم
عبدی

به عبدی در مورد قدکساز یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:38

من علاوه بر موافقت با ایزدی باید مخالفت با قدکساز رو هم به خاطر نظر تو اعلام کنم
برای اینکه بگم و تاکید کنم و البته که فریاد بزنم، «شکوری» به نظرش «قدکساز» (حداقل در حال حاضر) حتی در استفاده از الفاظ هم دچار مشکله، چه برسه به منطقی که اینقدر برای اساسنامه مهمه

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد