کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تکلیف کتاب صوتی

حسب الامر پیگیری هایی برای چی شد کتاب صوتیمون ؟  دو روز پیش با دبیر جشنواره آقای آذری تماسی داشتم و اتمام حجت نمودم که ما به شما اعتماد کردیم و ۹ ماه وقت گذاشتیم و سرکاریم آیا  اگه قرار نیست برگزار شه ما جای دیگه اقدام می کنیم و این حرفها  و ایشون جواب قطعی رو منوط کردند به جلسه آخر که امروز برگزار شده بود و من دوباره تماس گرفتم .دوراه داریم با توجه به جواب ایشون  

ایشون فرمودند طرح این جشنواره طرح منطقه ای بوده و به خاطر عدم ارائه  تعریف درست از طرح که ایشون مقصر نبوده    سازمان فرهنگی و هنری   ایراد گرفته و ایشون مجبور شده که هزاران کار های دفتری انجام بده و به گفته ایشون برای دفاع از این طرح کار ما رو ارائه می داده  که نتیجه اش شده که در جلسه امروز به عنوان طرح فراگیر دوبار مطرح شه با ذکر بودجه خیلی بالا  و ایشون با اطمینان  نگفت که این طرح جواب میگیره وپذیرفته میشه اما  میگه اگه جوابم نگیره ما به صورت طرح منطقه ای هم شده اختتامیه روبر گزار می کنیم  و احساس کردم می خوان هر طور شده کار ما رو داشته باشند چون جمله قبل رو در جواب سوال من که گفتم  اگر اختتامیه ای برگزار نمیشه بگید تا ما جای دیگه ای ارائه کنیم گفتند

 

با توجه به اینکه ما برای جایزه این کارو  نکردیم و بیشتر برای مطرح شدن کانون و بخش کار خیرش بود و بعد جایزه  ترجیح می دم صبر کنیم  وفکر می کنم بالاخره برگزار میشه

اما  می تونیم پس بگیریم کارو    .حالا نظر شما گروه  محترم  و بقیه چیه ؟

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:42

به نظر من کانون فیلم یه فرصت دیگه به این جشنواره و روسای محترمش بده

شکورم یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 20:06

دارم بهش فکر میکنم... ولی باس شفاهی با خودتون صحبت کنم
البت اگه وضعیتم کمی بهتر بشه
ایمیله هنوز مونده ...
شکور

milad یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 22:13

Mano dak kardin aham gereft :))))

حق طلب دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 00:28


بلههههههه آ قای شکوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد