کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

همکاری با کانون فیلم و عکس دانشگاه علامه

دوستی از کانون فیلم و عکس دانشگاه علامه با من تماس گرفتن و گفتن که برای شروع به کار کانونشون نیاز به کمک دارن. برای شروع از ما در زمینه ی ویرایش فیلم کمک خواستن و گفتن که اگه ممکنه براشون فیلم «خون به پا می شود» رو ویرایش کنیم. من به دوستمون عرض کردم که در حال حاضر سر ویراستارهامون شلوغه ولی مطرح میکنم که اگه امکانش وجود داشت ما هم در راه اندازی دوباره کانونشون گام کوچکی برداشته باشیم. دوستانی که میتونن در این زمینه کمک کنن تا شنبه شب با من تماس بگیرن.

امیدوارم که اگرم این بار نشد که همکاری کنیم، دفعات بعدی میسر بشه.

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حیدری چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:50

حاجی بهشون پیشنهاد بده از فیلم هایی که قبلا ویرایش کردیم یکی رو پخش کنند.

گفتم ولی نپذیرفت چون مثکه مجوز گرفتن براشون خیلی سخته و مجوز این فیلم رو گرفته اند.
شکور

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 01:24

برای کانونمون خیلی موقعیت خوبیه که پدرخوانده بودمون رو اثبات کنیم

سعید ایزدی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 02:44 http://kafankhafan.blogfa.com

برای چه روزی می خواند فیلم رو؟ اگه وقت دارند من بعد از پنج شنبه هفته دیگه سرم خلوت می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد