کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش وضعیت - "آخرین"

ویرایش توسط مسئول وبلاگ ساعت 31،21 فروردین

پنج دقیقه به دو.

شکوری و عطارپور در حال سروکله زدن در مورد ویرایش نتورک. تریلر اکران هابیت و کلیپ کانون و فیلمی که  بلخره با هر کثافت کاری ای که بود خروجیِ ویرایش شده اش  گرفته شد در حال ریخته شدن روی لپتاپ مهدی قربانی هستن. کلیپ روز مادر رسید ولی پخش نشد. 

 

 

سه دقیقه به دو.

چهارسال زمان کمی نیست. یک عمر است برای خودش. از روزهای اولی که ساکت می نشستم در کانکس و منتظر فرصتی برای ابراز وجود بوده روزها می گذرد. الان هم منتظرم که بروم بنشینم پشت سیستم، برای اکران امروز. این اکران و اکران فردا - دانشگاه هیولاها - و تبلیغات اکران هابیت 2 آخرین فعالیت من در کانون به عنوان عضو یا غیرعضو خواهد بود. باشد که این روز آخر را هم تمام و کمال در خدمت کانون باشم.


ساعت دو.

الان خانم دکتر حسینی از گروه عربی تماس می گیرد. جواب تلفن استاد خودم را ندادم. شاید بیفتم. شاید هم نه. چیزی که قطعی است این است که به اندازه کافی برای کانون هزینه کرده ام. قطعاً نه به اندازهِ شکوری یا عطارپور یا بقیه. به اندازه خودم.


دو دقیقه از دو گذشته.

مقدمات انتخابات دبیری در دست اقدام است. تشکر بسیار از مهدی قربانی عزیز و رضایوسف‌دوست و اشکان توپ‌شکن بابت خریدن آبروی من در این اکران و همکاری. 


نظرات 4 + ارسال نظر
خاقانی یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 21:45

فکر نمی کنم نیاز به گفتن باشه که من و خیلی از اعضای کانون دوست داریم حضورتون در کانون، و در درجه ی بعد، دبیر بودن شما ادامه پیدا کنه.
با این حال خستگی شما رو درک می کنم و به تصمیمتون احترام میذارم. امیدوارم باز تو کانون ببیتمتون، به عنوان عضو یا غیرعضو(!).

مسعود زرگر یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 22:15

سعید می دونم که فشار روت زیاد بوده،می دونم که ناراحتی،و بهت هم حق می دم از دست ما ناراحت باشی ،به هر حال انتظار فداکاری هایی از ما داشتی،که نکردیم
اما حضورت رو از ما دریغ نکن.حضور تو بسیار ضروریست.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 23:36


واقعا سعید میفهمم چه شرایطی داری بعضی وقتا میگم دیگه نمیرم کانون فیلم بعضی وقتا به خودم دانشگاه سینما بدوبیرا میگم ولی هرکسی کو دور ماند از اصل خویش...... سعید میدونم که فردا صبح دوباره میبینیمت .
واقعا خسته نباشی

مرسی مهدی، چشم مایی، ولی جدی نمیام دیگه :-)

nafi3 saleh دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 23:30

واقعا خسته نباشید....من خیلی خیلی شرمنده ام که برای فیلمبرداری نبرد الجزایر نتونستم کمک کنم.ولی امیدوارم توی کانون بمونید.من شاهد حداقل یه بخشی از تلاش های زیاد شما برای کانون بودم...به خاطر زحماتتون برای کانون ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد