کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش وضعیت - من باب داد و بیداد

ویرایش توسط مسئول وبلاگ ساعت ،9 - 23 فروردین


این وضع درست نیست که سر جلسه کسی نمیاد. جلسه برگزار نمیشه. کارها رو هوا مونده. خانه پدری چی شد؟ اشکان مکری‌ها چی شد؟ اکران های کشوری چی شد؟ کلیپِ موردسفارش معاونت فرهنگی چی شد؟ مستند کانون چی شد؟ برنامه های روز کانون چی شد؟ چرا اینقد کیفیت کارها اومده پایین؟ رعایت مسائل خط‌قرمزی در کانون کجا رفت؟ این همه سیاهی لشکر همون کانون فعال و پویاییه که عباس شکوری می گفت؟

نمیخاید بیاید، نمیخاید کار کنید، نمیخاید باشید خب زیر همین پست بگید که منم نکوبم بیام تا کانون، وقتی تو دانشگاه کار دیگه ای ندارم.

پانوشت: سوال از مسئول اساسنامه؛ مقدمات برگزاری جلسه شورای مرکزی در روز کانون چیه؟

پانوشت دوم: یک سری برگه برنامه امضاشده در کانون هس.

زیاده عرضی نیست.


نظرات 9 + ارسال نظر
شهسواریان شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 19:31

مسعود زرگر شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 21:20

دبیرا! چی بگم....
دسته بندی و برچسب گذاری رو فراموش نکن.

مریم حیدری شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 21:52

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 00:47

نمی دونم چی بگم واقعا من خودم موندم چه بلایی به سرمون اومده

رضا ی.د یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 10:47

خب حد اقل بگید چرا نمیاید که بشه مشکل رو رفع کرد...

اسدی دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 10:28

پیشنهاد: تعیین تایم دیگه ای برای برگذاری جلسه در این هفته

سعید چ.ع دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 22:14

از سنجاق در بیاد ممنون.

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 01:00

سعید جان:
1- خب روز یکشنبه اکران بود بچه ها همه سر اکران بودند همینجور دوشنبه برا همین جلسه برگزار نشد میتونه بیفته یه روز دیگه همین هفته من چهارشنبه رو پیشنهاد میدم.
2- اکران خانه پدری و کارای مکری با توجه به ترافیک خیلی خیلی بالای اکران ها بیفته ترم بعد منطقی تره از بعد عید قراره 11 تا اکران کانون داشته باشه که تا الان دوتاش با خوبی و خوشی انجام شده و بقیه اش ایشالا اکران میشه.
3- منظورت اگر از کلیپ کار نوروزه که ساخته شد و اکی شد اگر منظورت کلیپ روز مادر من خودم صحبت میکنم ببینم چقدر وقت هست با بعضی بچه های کانون که از قبل باهاشون صحبت کردم میریم آسایشگاه کهریزک میسازیم فقط امیدوارم وقت باشه واگر منظورت کلیپی در مورد روز کانونه باید با خانم ترابی حرف بزنیم ببینیم چی میخوان.
4- مستند کانون اگر کامل نشه همون نصفش هم یه 40 دقیقه ای هست و کار راه اندازه و مطمئنا روز کانون برگزار میشه شک نکن مطمئنا خانم ترابی پیگیر هستند شاید نهایتا اون کلیپ تقدیر نرسه که یه ذره باتوجه به ترافیک کارها طبیعیه.
5- کیفیت کارها نیومده پایین همون روال طبیعیه ولی اینکه خب اعضای زیادی در لیست کانونه و یه عده اشون فعالیت مثبت بیشتری دارند یه معظل قدیمی کانونه که البته الان یه ذره کمتر هم شده نمونه اش تو همین دوتا پوستر زنی ها اسامی متنوع و زیادی بودند.
6- میزان کم یا زیاد شدن فعالیت های کانون رو بنظرم بهتره از خانم برزگر بپرسید مراجعات کانونی برا فعالیت و اکران ها و غیره به ایشون خیلی خیلی زیاده.
7- سعید جان به نظرم خیلی بهتره تو این موقعیت سعی کنیم روحیه و دلگرمی به اعضا بدیم تا سیاه نمایی و ناامید کردن با تشکر از نگرانیت برا کانون که خیلی خوبه.

اشکان پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 13:40

خانه پدری مالید...به همه گفتم...تو همون جلسه ی تشکیل نشده ای که خودت هم نبودی و می دونم واست مشکل پیش اومده بود...
مکری ها رو من با هماهنگی های عباس تو عید زنگ زدم به امیر نوری و تا جایی که می تونستم هماهنگ کردم...مدیر اجراییش امید صفاییه...بعد عید اومدم گفتم بهش که آقا اینجوری...گفت باشه بریم صحبت کنیم با مسئولین...بعد نیومد...بعد گفت خودم تنهایی میرم...؟!!! خلاصه که به من ربط ندارد گویا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد