کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد همکاری

سلام  دوستان 

آقای مشایخی دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه علم و صنعت بامن تماس گرفتند و دو نکته رو مطرح کردند.نکته اول و خیلی مهم: 

  

 

کانون فیلم و عکس علم و صنعت می خواد فیلم های خوبی که مجوز اکران نگرفته در سال های پیش رو مثل فیلم قبلی آقای مکری  و . چند تا فیلم رو که یادم رفت.. با مجوز وزارت ارشاد اکران خصوصی کنند در سینما ها  و می خواد  تو این زمینه با هم همکاری کنیم که این پروژه احتمال موفقیتش بالاتر بره. فکر می کنم پیشنهاد خوبیه.

 

نکته دوم: کانون کتاب دانشگاهشون  جشنواره ای  به اسم جشنواره کتاب دارند.درخواست کردند  که پوستراشو ن  رو تو  دانشگامون بزنیم .البته خو دشون  می فرستند کسی رو تا پوسترارو  به ما تحویل بدن

 

ایشون در جریان اکران مستند ها خیلی به ما کمک کردند

 لطفا آقای چراغعلی  و دوستان کانونی عزیز مورد بررسی قرار بدید  در خواست ایشون رو  . 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شهسواریان سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 19:56

یه چیزی بگم ؟ البته به پست خانم حق طلب بی ربطه. من هر چی سعی می کنم نظر بذارم نمیشه، با یه سیستم دیگه هم امتحان کردم. مشکل از کجاست؟

البته الان نمیدونم چی شد که نظرم ثبت شد :))
شهسواریان
....................................................................
جواب من رو پاک کردین؟ زرگرم

شهسواریان سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 21:35

نه واالله پاک نکردم، خواستم فامیلیمو اضافه کنم :)
و اینکه این مشکل همیشه نیس اما بیشتر مواقعه.

نظر تایید شده رو پاسخ ندید و هم چنین پاسخ حتما همراه با اسم.اوکی!
زرگرم

شکور چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 21:49

آفــــــــــــــــــرین
ولی من سر این پیشنهاد صحبت دارم
ایشالا 28 فروردین بر می گردم میگم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد